اخبار داغ

در حوزه صنایع دستی و سوغات:

نمایش توانمندی هنرمندان صنایع دستی منطقه آزاد انزلی در قشم

نمایش توانمندی هنرمندان صنایع دستی منطقه آزاد انزلی در قشم
توانمندی هنرمندان صنایع دستی منطقه ازاد انزلی در نمایشگاه سوغات و صنایع دستی منطقه آزاد قشم به نمایش گذاشته شد و مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری افق انزلی محصولات تولیدی و صادراتی هنرمندان صنایع دستی منطقه آزاد انزلی جهت نمایش توانمندی های  داخلی این سازمان در نمایشگاه سراسری صنایع دستی و سوغات منطقه آزاد قشم به نمایش گذشاته شد و مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پایگاه خبری افق انزلی,

 

,

این نمایشگاه که با حضور ۱۷ استان در قالب ۵۷ غرفه از ۲۷ دی ماه سال جاری کار خود را آغاز کرده بود امروزبه کار خود پایان داد.

,

مشاور عالی مدیر عامل و عضو هیأت مدیره سازمان، مشاور صنایع دستی و نمایندگان معاونت فرهنگی اجتماعی گردشگری این سازمان با همراهی هنرمندان صنایع دستی منطقه در این نمایشگاه ظرفیت های منطقه آزاد انزلی را به فعالین این حوزه در سراسر کشور معرفی کردند.

,

 

,

نمایشگاه قشم به منظور آشنایی با فرهنگ، آداب، رسوم، صنایع دستی و سوغات نقاط مختلف کشور برگزار شد و منطقه آزاد انزلی ظرفیت های حوزه صنایع دستی و سوغات خود را در دو غرفه به نمایش گذاشت.

,

 

,

 در یکی از غرفه ها محصولات حصیر تولید شده از سوی فعالین حوزه صنایع دستی منطقه و هنرجویانی که از سوی این سازمان دوره های آموزشی حصیر بافی را گذرانده اند عرضه و در غرفه دیگر فرش ابریشم و تابلو فرش بافته شده توسط هنرآموزان فرش بافی و تولیدات صنایع دستی منطقه به نمایش عموم درآمده است.

,

 

,

به گزارش افق انزلی  در غرفه حصیر بافی این منطقه، نمونه های از محصولات صادراتی هنرمندان صنایع دستی این منطقه که در دو مرحله به امارات متحده عربی صادر شده، به همراه بروشورهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی صنایع دستی و جاذبه های گردشگری منطقه آزاد انزلی عرضه و به نمایش عموم گذاشته شده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه