اخبار داغ

اعزام ریش سفیدان استان به مشهدمقدس؛

اقدام جالب سپاه فتح برای ایجاد همدلی و همزبانی/ توجه به نقش ریش سفیدان در کاهش آسیب های اجتماعی +تصاویر

اقدام جالب سپاه فتح برای ایجاد همدلی و همزبانی/ توجه به نقش ریش سفیدان در کاهش آسیب های اجتماعی +تصاویر
سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برای ایجاد روحیه همدلی و همزبانی بین طوایف استان ریش سفیدان استان را به مشهد مقدس اعزام می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس مهمترین موضوع نیاز امروز جامعه ایجاد همدلی و همزبانی و وحدت میان مردم و مسئولان است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی نقاط کشور این موضوع را در حوزه های فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی،  در غرب و شرق کشور انجام می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس ,

 سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز برای تحقق بخشیدن این کار ارزشی هر ساله تعدادی از ریش سفیدان را به منظور ایجاد همدلی و همبستگی ، آنها را قالب کاروان های زیارتی به مشهد مقدس اعزام می کنند.

,

رهبر معظم انقلاب نیز در تمامی سخنرانی ها و دیدارهای عمومی خود با مردم و مسئولان ایجاد همدلی و همزبانی میان مردم و مسئولان را متذکر شده اند و سپاه پاسداران نیز در این رابطه قدم های بسیار زیادی برداشته است که جمع کردن و اعزام این ریش سفیدان به مشهد مقدس نیز در این راستا است.

,

ایجاد همدلی و همزبانی نیاز امروز جامعه است

,

محمد رضا محمدی کره ایی از ریش شفیدان شهرستان لنده می گوید: ایجاد همدلی و همزبانی نیاز جامعه است و سپاه نیز با این گونه کارها فضا را به خوبی فراهم کرده است.

,
, ,

این گونه کارها از اعمال خیر سپاه است

,

همچنین حسین شاهی فرهنگی بازنشسته و از ریش سفیدان طایفه طیبی شهر دهدشت با بیان اینکه این گونه فعالیت ها از اعمال خیر سپاه پاسداران است، افزود: سپاه یک ارگان الهی است که ریشه در نظام اسلامی و آیات الهی دارد.

,
, ,

شاهی اظهار کرد: سپاه در تمامی مراحل همیشه پیش قدم بوده است و امروز نیز با این گونه کارها به دنبال ایجاد وحدت بین طوایف است.

,

همدلی بین طوایف مهمترین هدف این گونه کارهاست

,

همچنین مشعل عبدی پور از ریش سفیدان شهرستان گچساران با بیان اینکه ایجاد همدلی بین طوایف از مهمترین اهداف این گونه همایش ها است، ادامه داد: سپاه یک نهاد انقلابی و مردمی است و همانگونه که امام راحل فرمود سپاه نور چشم من است.

,
, ,

سپاه احترام خاصی برای ریش سفیدان قائل است

,

همچنین نادر رستمی از ریش سفیدان طایفه باطولی گچساران با بیان اینکه سپاه احترام خاصی برای ریش سفیدان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران قائل است، گفت: این گونه فعالیت ها برای قوی کردن پاسه های انقلاب اسلامی است .

,
, ,

رستمی افزود: سپاه همیشه مجری انقلاب است و آن را یک نهاد ایجاد همدلی بین مردم و مسئولان نام می برم.

,

ایجاد روحیه انقلابی بین طوایف مهمترین هدف سپاه است

,

همچنین علی نصرت زاده از ریش سفیدان بخش پاتاوه شهرستان بویراحمد با بیان اینکه ایجاد روحیه انقلابی و وحدت مهمترین هدف سپاه از این گونه کارها است، اضافه کرد: عزت ما مدیون خون شهداست و سپاه نیز در این راستا قدم بر می دارد.

,
, ,

جلوگیری از آسیب های اجتماعی و وحدت میان طوایف مهمترین هدف سپاه است

,

همچنین معاون فرهنگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این دومین کاروان اعزامی ریش سفیدان استان امروز به مشهد مقدس است، گفت: امروز 120 نفر از این افراد در قالب سه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام می شوند.

,
, ,

سرهنگ بهروزی با اشاره به اینکه اعزام این ریش سفیدان به مشهد مقدس از برنامه های پیشنهادی معاونت فرهنگی سپاه فتح به سازمان بسیج مستضعفین است، افزود: هدف از این برنامه ها ایجاد روحیه همدلی و همزبانی بین طوایف، جلوگیری از آسیب های اجتماعی با توجه به نفوذ کلامی و معنوی که این ریش سفیدان دارند.

,

وی ادامه داد: در این سفر نشست بصیرتی با سخنرانی حضرت آیت الله ملک حسینی نیز در مشهد مقدس برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه