اخبار داغ

صبح امروز؛

زلزله ۴.۵ ریشتری فریدونشهر را لرزاند/ زلزله بدون خسارت مالی و جانی

زلزله ۴.۵ ریشتری فریدونشهر را لرزاند/ زلزله بدون خسارت مالی و جانی
ساعت ۱۰:۱۷ صبح امروز زلزله ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر شهرستان فریدونشهر را لرزاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پونه زار، لحظاتی قبل زلزله ای به بزرگی 4.5 ریشتر شهرستان فریدونشهر را لرزاند. کانون این زمین لرزه حوالی روستای کلوسه واقع در بخش پشتکوه و در عمق 10 کیلومتری زمین بود و ساعت 10:7 صبح امروز رخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پونه زار,

فریدونشهر در فاصله 185 کیلومتری غرب استان اصفهان واقع و دارای بخش های پیشکوه، پشتکوه، عشایری و برف انبار است.

,

تابستان امسال 60 منزل مسکونی در روستای کلوسه فریدونشهر برای مقاوم سازی در برابر بلایای طبیعی به همت فرمانداری، بخشداری، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر تخریب و نوسازی شد.

,

هنوز از خسارت و تلفات احتمالی این زلزله خبری در دست نیست.

,

زلزله در منطقه پیشکوه موگویی تلفات و خسارتی بر جای نگذاشته است.

,

با وجود بزرگی نسبی این زمین لرزه و احساس آن در شهر فریدونشهر در فاصله 32 کیلومتری کانون زمین لرزه، بررسی های اولیه از نداشتن خسارت مالی و جانی این زلزله خبر می دهد.

,

اسماعیل طاهری، بخشدار روستاهای پشندگان، کلوسه، دورک و کاهگان علیا در گفتگو با خبرنگار پونه زار گفت: زلزله صبح امروز موجب وحشت زدگی مردم و خروج آن ها از خانه هایشان شد اما هیچ خسارت مالی یا جانی در پی نداشت.

, پونه زار,

حمید موسوی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فریدونشهر، هم در گفتگو با پونه زار اظهار کرد: طی ارزیابی های به عمل آمده زلزله صبح امروز این شهرستان خسارتی در پی نداشته و تاکنون گزارشی در این رابطه به دست ما نرسیده است.

, پونه زار,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه