اخبار داغ

نعمت‌زاده:

باید عقب‌ماندگی دوران جنگ و تحریم را جبران کنیم/ درخواست از فعالان اقتصادی برای تدوین نسخه‌ جهش اقتصادی

باید عقب‌ماندگی دوران جنگ و تحریم را جبران کنیم/ درخواست از فعالان اقتصادی برای تدوین نسخه‌ جهش اقتصادی
وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت گفت: با 10 تا 15 درصد پیشرفت به جایی نخواهیم رسید و طرحی در دستور کار داریم که با کمک انجمن‌ها و تشکل‌های اقتصادی یک جهش در کشور ایجاد کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا نعمت‌زاده پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از پیش کسوتان و کارآفرینان حوزه اقتصادی که به یاد حاج امین‌الضرب موسس اتاق بازرگانی تهران در تالار وحدت برگزار شد، گفت: در کشورهای صنعتی افتخار بسیاری از بنگاه‌های صنعتی آن است که از قدمت و سال تاسیس خود بگویند، ولی ما متاسفانه در این زمینه کمتر توفیق داشته‌ایم، اما به همت اتاق بازرگانی تهران قدمت 133 ساله این اتاق امروز زنده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه کشور ما نیاز به توسعه و پیشرفت‌دارد، افزود: این کار را کسانی می‌توانند انجام دهند که ظرفیت و توانایی آن را داشته باشند و همانند امین الضرب‌ها باید جلو بیفتند و بقیه هم آن را پیگیری کنند.

,

وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت تصریح کرد: اگر 200 نقطه اقتصادی را انتخاب کرده و پیشگام قرار دهیم، بقیه می‌توانند با پیروی از آنها توسعه و پیشرفت را رقم بزنند، در این راستا طرحی را در دست کار داریم، تا با کمک تشکل‌ها و انجمن‌ها بتوانیم یک جهش بزرگ در کشور ایجاد کنیم، چرا که باید جبران مافات کرد و عقب‌ماندگی 8 سال دوران جنگ و سالهای تحریم را جبران کنیم. 

,

وی گفت: با 10 تا 15 درصد پیشرفت به جایی نخواهیم برسید و باید سریع‌تر حرکت کنیم.

,

این برای نخستین بار است که از کارآفرینان و پیشروان حوزه اقتصادی و تولید در کشور به همت اتاق بازرگانی تهران تجلیل می‌شود.

,

در این مراسم جهانگیری معاون اول رئیس جمهور،‌نعمت‌زاده وزیر صنعت،‌معدن و تجارت و روسای دو  اتاق ایران و تهران حضور یافته و از پیش کسوتان این حوزه تجلیل کردند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه