اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی:

مواضع ترامپ هنوز مواضع رسمی آمریکا نبوده، بیشتر شعارهای انتخاباتی است

مواضع ترامپ هنوز مواضع رسمی آمریکا نبوده، بیشتر شعارهای انتخاباتی است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: من بعید میدانم ظرفیت جنگیدن با مسلمانان، مکزیکی ها و مهاجران آمریکایی در دولت جدید امریکا وجود داشته باشد، این ها شعار های انتخاباتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حشمت الله فلاحت پیشه در گفت و گو با نافع، با اشاره به مواضع ترامپ در شیوه برخورد با مسلمانان بیان کرد: مواضعی که ترامپ در حال حاضر مطرح میکند هنوز مواضعی رسمی دولت آمریکا نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،,

 

,

وی افزود: چون الان وزارت خارجه آمریکا، وزارت امنیت و دفاع داخلی آن  با کسانی همچون تی نلسون، جان کلی، جیمز ماتیس که در سنا رأی اعتماد گرفتند و وزیر شدند، باید شکل بگیرند.

,

 

,

دکتر فلاحت پیشه اظهار داشت: در واقع این ها هستند که به سیاست خارجه آمریکا شکل میدهند.

,

 

,

وی ادامه داد: در بحث هایی مثل حضور مسلمانان ، وزیر خارجه وهم وزیر امنیت داخلی صاحب نقش هستند، سیاست های رسمی آمریکا در مقابل مسلمانان و این که  آیا واقعا شعارهای انتخاباتی ترامپ واقعی هست یا نه؟ آیا کشورها میتوانند جهت گیری داشته باشند؟ آن موقع است که میشود مشخص کرد.

,

 

,

فلاحت پیشه با تأکید بر ناسیونالیستی بودن تیم شکل گرفته آنها بیان داشت: ولی به هر حال با این تیم مسلمانان شرایط سخت تری خواهند داشت و باید دید چه مسائل رسمی و عملیاتی انجام می شود.

,

 

,

وی ضمن اشاره به در تقابل بودن منافع ملی مسلمانان در برابر منافع ملی آمریکا خاطر نشان کرد: من بعید میدانم این ظرفیت در دولت جدید آمریکا وجود داشته باشد که هم با مسلمانان هم با مکزیکی ها هم با مهاجران آمریکای جنوبی و..  بجنگد.

,

 

,

فلاحت پیشه در پایان تصریح کرد: این ها شعارهای انتخاباتی است و بخش کوچکی از آنها شاید تبدیل به سیاست آنها شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه