اخبار داغ

توقیف پراید با بیش از ۲۱ میلیون ریال خلافی/ثبت ۲۵ فقره سرقت در پرونده سارق داخل خودرو

توقیف پراید با بیش از ۲۱ میلیون ریال خلافی/ثبت ۲۵ فقره سرقت در پرونده سارق داخل خودرو
فرمانده انتظامی شهرستان اردل از توقیف خودروی پراید با ۲۱ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال خلافی خبر داد و گفت: پس از دستگیری یک سارق در شهرکرد و اعتراف این سارق به ۲۵ فقره سرقت، با اخذ مجوز قضائی در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیر زیادی اقلام سرقتی شامل؛ پخش خودرو، فلش مموری، مدارک شناسایی خودرو و غیره کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی سپهوند فرمانده انتظامی شهرستان اردل در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: تیم گشت پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان اردل هنگام کنترل خودروهای عبوری در سطح شهر یک دستگاه سواری پراید را به علت ارتکاب تخلف متوقف کردند.

وی افزود: پس از استعلام از پلاک خودرو مشخص شد این وسیله نقلیه دارای ۵۵ تخلف و ۲۱ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال خلافی پرداخت نشده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردل با بیان این مطلب که بیشترین تخلفات این خودرو سبقت و سرعت غیر مجاز و عبور از چراغ قرمز بود، تصریح کرد: در راستای اجرای تبصره ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب ۱۳۸۹ مبنی بر پرداخت دیون معوق دولتی این خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

۲۵ فقره سرقت در پرونده سارق داخل خودرو

سردار غلامعباس غلامزاده در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پی دریافت گزارش چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در مناطق مختلف شهرستان شهرکرد موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ سعدی شهرکرد با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی هماهنگ، این سارق را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و در یک عملیات غافلگیرانه سارق را حین انجام سرقت در یکی از محلات شهرکرد دستگیر کردند.

سردار غلامزاده تصریح کرد: پس از اعتراف این سارق به ۲۵ فقره سرقت، با اخذ مجوز قضائی در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیر زیادی اقلام سرقتی شامل؛ پخش خودرو، فلش مموری، مدارک شناسایی خودرو و غیره کشف شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی از عموم شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای پلیس از قرار دادن اشیاء و اموال قیمتی و مدارک شناسایی در داخل خودرو خودداری کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک در زمینه سرقت مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
, ۲۵ فقره سرقت در پرونده سارق داخل خودرو , ۲۵ فقره سرقت در پرونده سارق داخل خودرو ,
,
, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه