اخبار داغ

نگاهی به میراث مدیریتهای حاشیه ساز؛

تبدیل موزه منطقه ای به مخروبه ای با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی/ از اهتمام به هتک ارزشها تا ناتوانی در تکمیل یک پروژه

تبدیل موزه منطقه ای به مخروبه ای با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی/ از اهتمام به هتک ارزشها تا ناتوانی در تکمیل یک پروژه
وضعیت پروژه های عمرانی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در شرایط اهتمام مدیریت حاشیه ساز این مجموعه به برنامه های ضد اخلاقی، نا به سامان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، در حالی که مدیریت حاشیه ساز و سیاسی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در اهتمام ویژه ای به هتک اخلاق و ارزشهای مردم در استان کرمانشاه داشته است در مقابل در پیشبرد امورات تخصصی این حوزه بی تفاوت و ضعیف ظاهر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

, ,

 

,

اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه که در بدو ورود پیکر شهدای مدافع حرم به استان کرمانشاه مراسم جشن و رقص و پایکوبی برگزار کرد (اینجا بخوانید) و به بهانه کنگره معماری و شهرسازی تریبون را به تک خوانی زنان آوازه خوان سپرد (اینجا بخوانید)... مدتهاست که از تکمیل و راه اندازی موزه منطقه ای کرمانشاه ناتوان است.

, اینجا بخوانید, اینجا بخوانید,

 

,

خبرگزاری دولتی ایسنا در دی ماه سال ۹۱ (ماه های پایانی دولت قبل) در جریان بازدید مدیر کل امور موزه های کشور و به نقل از وی از پیشرفت ۹۰ درصدی موزه منطقه ای کرمانشاه خبر داد.

,

, ,

 

,

این در حالی است که دولت یازدهم به مدد مدیریت های سیاسی و پرحاشیه تا کنون از پایان این ده درصد باقی مانده ناتوان بوده است.

,

مدیر حفظ وضع موجود نمی خواهیم!

,

 

,

در جریان سفر هیات دولت به کرمانشاه، رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور بعد از بازدید از موزه منطقه ای کرمانشاه به مدیر کل استان گفت: هفته ای یک بار از روند اجرایی موزه به من گزارش دهید... من مدیر وضع موجود نمی خواهم!!

,

 

,

این در حالی است که تصاویر موجود از وضعیت موزه منطقه ای شاید حاصل اهتمام مدیریت میراث فرهنگی به برگزاری مراسمات بی ربط به حوزه کاری این مجموعه و سپردن تریبون به زنان آوازه خان به جای متخصصین امر باشد.

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه