اخبار داغ

فرماندار گالیکش:

حدود 12 درصد از شهر گالیکش بافت فرسوده است / شهرداری باید به معضل مناطق فرسوده و رهاشده بپردازد

حدود 12 درصد از شهر گالیکش بافت فرسوده است / شهرداری باید به معضل مناطق فرسوده و رهاشده بپردازد
فرماندار گالیکش گفت: شهرداری باید به معضل مناطق فرسوده و رهاشده و همچنین فضاهای بی‌دفاع شهری بپردازد چراکه وجود مناطق آسیب خیز باعث گسترش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان گالیکش با محوریت «فضاهای بی‌دفاع شهری و بافت فرسوده» با حضور فرماندار گالیکش، بخشدار لوه و جمعی از مسئولین و کارشناسان این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه ,

در همین رابطه فرماندار گالیکش بر اهمیت بازسازی بافت‌های فرسوده و تأثیرات آن تأکید کرد و گفت: بنا بر استانداردهایی که درزمینهٔ تعریف بافت فرسوده تعیین گردیده است، حدود 12 درصد از کل شهر گالیکش بافت فرسوده است.

,

وی افزود: در بافت‌های فرسوده افراد به دلایل مختلفی ازجمله عدم تأمین منابع مالی لازم چندان تمایلی برای نوسازی ندارند.

,

خسروی سپس با توجه به وضعیت ساختمان‌های حاشیه خیابان اصلی گالیکش اظهار کرد: نظر بنده این است که ضمن کار برای تسریع درروند نوسازی، تقاضا برای بازنگری در طرح بافت فرسوده شهرستان با توجه به گذشت زمان زیاد نیز اقدام شود.

,

وی تصریح کرد: شهرداری باید به معضل مناطق فرسوده و رهاشده و همچنین فضاهای بی‌دفاع شهری بپردازد چراکه وجود مناطق آسیب خیز باعث گسترش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

,

فرماندار گالیکش تأکید کرد: البته پرداختن به این موضوع قطعاً تبعات دارد و شهرداری و شورای شهر به‌تنهایی نمی‌تواند مشکلات را حل کند لذا هرکدام از ما مسئولین نیز باید به‌اندازه خودمان در این زمینه قدم برداریم.

,

قابل‌ذکر است که احداث پل هوایی در محدوده خانه‌های سیمانی و پیشنهاد بازنگری در بافت فرسوده شهرستان گالیکش ازجمله مباحث و مصوبات این جلسه بود که در خصوص آن‌ها بحث و تبادل‌نظر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه