اخبار داغ

ادای دین جامعه صنعتی کشور به آتش نشان

ادای دین جامعه صنعتی کشور به آتش نشان
دوازدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران درحالی برگزار شد که تندیس ویژه قهرمان قهرمانان این دوره از جشنواره به همسر آتش نشان شهید رامین عباسی به نمایندگی از جامعه آتش نشانان تعلق گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در این جشنواره که شامگاه شنبه در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، قهرمانان صنعت حاضر در سالن قبل از دریافت تندیس های ویژه با اهدای شاخه گلی به یادمان آتش نشانان ایثارگر، به شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو ادای احترام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

, ,

امید عباسی مأمور آتش‌نشانی ظهر روز سه ‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ زمانی که برای اطفای حریق در طبقۀ دهم یک ساختمان مسکونی مشغول بود، با دختربچه‌ای ۹ ساله روبه ‌رو شد که قصد داشت از ترسِ آتش، خود را از طبقۀ دهم ساختمان به بیرون پرتاب کند، عباسی، با مشاهده این صحنه، به ‌سمت او رفت و پس از قرار دادن ماسک اکسیژنش روی صورت دختربچه، او را برای انتفال به محل امن به همکارش تحویل داد، ولی خود دچار دودزدگی شدید شد. او پس از گذشت کمتر از ۲۴ ساعت، به‌علت مسمومیت، دچار مرگ مغزی شد.

,

 

,

, ,


فرشاد به آبادی دبیر و پایه گذار جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران، در این مراسم با عرض تسلیت به مردم و جامعه آتش نشانان کشور، بر ضرورت استمرار حرکت این جشنواره تاکید کرد و گفت: قرار بود وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جشنواره حضور یابد اما به سبب وضعیت خاص در کشور ایشان نتوانستند در بین ما باشند.
وی که در جمع خیل عظیم صنعتگران، کارآفرینان و صادرکنندگان نمونه کشور سخن می گفت، اضافه کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار گذاشتند که ظرف دو هفته آینده جلسه ای با حضور قهرمانان صنعت برگزار کنند و پای صحبت این جمع بنشینند.
به آبادی سپس در خصوص نحوه برگزاری این جشنواره گفت: 100 برند پیشتاز بازار ایران در دوازدهمین جشنواره قهرمانان صنعت تقدیر شدند که 5 سال حضور در بازار مهم ترین ویژگی برندهای برگزیده است.
وی افزود: دو هزار پرسشنامه در تهران و 5 کلانشهر توسط مصرف کنندگان تکمیل شد که با جمع بندی این پرسشنامه ها 500 برند انتخاب شدند و در بررسی مستندات برندهای منتخب مردم، 100 برند برتر در فهرست برگزیدگان دوازدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت جای گرفتند.
به آبادی بیان کرد: امسال برندهای دولتی را از جشنواره حذف و سعی کردیم برندهای بخش خصوصی و همچنین برندهایی که در بازار ایران سابقه بیشتری دارند در ارزیابی ها شرکت داده شوند.

,
,
,
,
,
,

 

,

, ,


در ادامه این مراسم، رییس هیات علمی آکادمی برند ایران که تحت عنوان "اقتصاد برند، سرمایه گذاری در دارایی نامشهود" سخن می گفت، اظهار داشت: بخش خصوصی می تواند بسیار در حوزه دارایی های نامشهود فعال باشد.
دکتر شهریار شفیعی با اشاره به ارزش برند و دارایی های نامشهود در دنیا گفت: هم اکنون ارزش دارایی 100 برند برتر دنیا معادل 3400 میلیارد دلار است این در حالیست که تمام جنگ ها و درگیریهای کنونی در دنیا به خاطر نفت است که اگر میزان آن را محاسبه کنیم اصلا با ارزش دارایی های نامشهود قابل قیاس نیست.
وی با تاکید براینکه برند بر روی کاهش هزینه ها تاثیر گذار است، ادامه داد: برند ضمن تاثیر بر کاهش هزینه ها، در پایدارسازی سود در آینده و همچنین در افزایش حاشیه سود نقش بسزایی دارد.
شفیعی سپس اظهار داشت: ارزش دارایی های نامشهود طی 10 سال گذشته حدود 133 درصد رشد کرده است به گونه ای که در حال حاضر سرمایه گذاری در این نوع دارایی ها به عنوان یک سودآوری اصلی تبدیل شده است.
رییس هیات علمی آکادمی برند ایران با بیان اینکه در شرایط فعلی رقابت بشدت در حوزه های دارایی نامشهود است، تصریح کرد: اقتصاد و فعالان اقتصادی و صنعتی کشور چاره ای جز فعالیت در این حوزه را ندارند چرا که دیگر نمی توان با شیوه های قدیمی ادامه داد و باید افق دید خود را تغییر دهیم.
شفیعی اضافه کرد: باید برندسازی کنیم و در این راه نباید هیچ تردیدی کرد، باید بها بدهیم به کسانی که در این راه گام برداشته اند و آنها را تشویق کرد. اقتصاد برند هم اکنون از هرنوع اقتصاد دیگری پیشی گرفته است که و باید هرچه سریعتر به جامعه جهانی بپیوندیم و این اختلاف را کمتر سازیم.
در پایان این مراسم که استاندار تهران به نمایندگی از هیات دولت در آن حضور داشت با اهدای لوح و تندیس ویژه جشنواره از «40 قهرمان ملی و برند» بخش صنعت وتجارت کشور تقدیر به عمل آمد.

,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

, ,

 

,

 

,

منبع:میزان

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه