اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مواضع ضداسلامی ترامپ به ضرر منافع آمریکاست

مواضع ضداسلامی ترامپ به ضرر منافع آمریکاست
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: پیشرفت آمریکا مدیون ایرانی‎ها و مسلمانانی است که به آنجا مهاجرت کرده‌اند و چنین مواضعی علیه آنها به ضرر آمریکا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ابراهیم رضایی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین در گفتگو با خمین نیوز با اشاره به صحبت‌های ترامپ مبنی بر ملی گرایی و استفاده از کالای آمریکایی گفت: اگر ترامپ چنین رویه‌ای را پیش بگیرد، تصمیم درستی گرفته و به نفع مردم آمریکاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خمین نیوز ,

وی افزود: آمریکا با تمام تکنولوژی و سرمایه‌ای که در اختیارش است، حدود ۵۰ میلیون فقیر مطلق دارد که برای دولت آمریکا شرم‌آور است.

,

رضایی همچنین به مواضع رئیس جمهور آمریکا در برابر مسلمانان اشاره و بیان کرد: چنین مواضع تندی در مقابل مهاجران غیر آمریکایی و مسلمانان به ضرر آنها خواهد بود چرا که آمریکا توسط مهاجران پیشرفت کرد.

,

وی افزود: پیشرفت آمریکا مدیون ایرانی‎ها و مسلمانانی است که به آنجا مهاجرت کرده‌اند که البته این موضوع باعث می‌شود تا دیگر دانشمندان کشورمان به آمریکا سفر نکنند و برای ما باعث خوشحالی است.

,

رضایی گفت: اگر ترامپ چنین مواضع تندی در مقابل مسلمانان داشته باشد و باعث آزار آنها شود، ایران چنین مواضعی را محکوم و از حقوق مسلمانان در جوامع بین المللی دفاع خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه