اخبار داغ

بازگشت به دو امتیازی رئال

ایبار 0-4 بارسلونا؛ تعقیب ادامه دارد

ایبار 0-4 بارسلونا؛ تعقیب ادامه دارد
بارسلونا با پیروزی 4-0 در خانه ایبار، بار دیگر فاصله اش با رئال مادرید، صدرنشین رقابت های لالیگا، به دو امتیاز کاهش داد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاگردان لوئیس انریکه در این دیدار کار راحتی در خانه ایبار نداشتند اما در نهایت توانستند با چهار گل به پیروزی برسند و فاصله شان با رئال و سویا را کاهش دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه هم روی دروازه حریف ایجاد کرد اما پس از آن این بارسایی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند.

,

 

,

هنوز بازی کاملا جا نیفتاده بود که یک تکل خشن روی سرخیو بوسکتس باعث مصدومیت او شد و دنیس سوارز به جای او وارد زمین شد.

,

 

,

حملات بارسا ادامه داشت اما دفاع فشرده و منسجم ایبار مانع از رسیدن آنها به گل می شد تا اینکه در دقیقه 31، دنیس سوارز قفل دروازه حریف را باز کرد.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

 

,

 

,

روی یک حرکت از مسی، توپ پشت محوطه جریمه به دنیس رسید و او هم با یک شوت تماشایی، توپ را به گوشه دروازه میزبان فرستاد.

,

 

,

در دقایق پایانی نیمه اول تیم میزبان تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام داد اما این تلاش بی ثمر بود و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

,

 

,

نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد و تنها 5 دقیقه از این نیمه سپری شده بود که مسی گل دوم آبی و اناری ها را به ثمر رساند. روی اشتباه پدرو لئون، مسی صاحب توپ شد و بعد از یک و دو با لوئیس سوارز، با ضربه ای راحت دروازه ایبار را باز کرد.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

 

,

بعد از این گل بار دیگر بازیکنان ایبار ابتکار عمل را در دست گرفتند و حملات بیشتری روی دروازه بارسا داشتند اما باز هم این تیم میهمان بود که در دقیقه 68 به گل رسید. توپ ربایی لوئیس سوارز از مدافع ایبار، او را با دروازه بان حریف تک به تک کرد و در نهایت یک ضربه دقیق، گل سوم بارسا را رقم زد.

,

 

,

تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت، بر شدت حملاتش افزود اما تلاش آنها به نتیجه نرسید. در مقابل این بارسا بود که در وقت های اضافه، یک بار دیگر به گل رسید. فرار الکس ویدال از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه به نیمار رسید و او هم به راحتی کار را تمام کرد.

,

 

,

به این ترتیب بارسا با این پیروزی 4-0، چهل و یک امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر از سویا و دو امتیاز اختلاف با رئال، همچنان در رتبه سوم جای دارد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه