اخبار داغ

اینجا ایران! مجنون، آتش‌نشان است

اینجا ایران! مجنون، آتش‌نشان است
فاطمه احمدپور در دلنوشته‌ای با ابراز همدردی برای آتش‌نشانان شهید نوشت: آتش رویت کم شد، دیگر سرخی و زبانه‌ات را به رخ ما نکش.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌خبر؛ آتش رویت کم شد؟!، دیگر سرخی و زبانه‌ات را به رخ ما نکش.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آستان‌خبر, آستان‌خبر, آستان‌خبر,

دیدی سوختن تا تو نسوزانی، رویت کم شد؟

,

درست است ایران را سوزاندی اما ما برای قهرمانی‌ها سوختیم و قلبمان به‌افتخار مفتخر شد که تو سوزاندی و ما بزرگ شاگرد مکتب عاشقی شدیم.

,

مجنون کجایی؟ بیا ببین، تو بیستون را کندی، اما لیلی نگاهت نکرد، اینجا مجنون‌های آتش‌نشان دل مردم را بی‌منت ربودند و باران عشق به ایران پاشیدند؛ اینجا ایران مجنون آتش‌نشان است.

,

آتش‌نشان غم دوستانت را در دل ننشان، از امروز آتش‌نشانی هم سنبل عشق است، عزیزانشان بر سکوی افتخار بایستید؛ گل‌باران تمام جهان زیر پایتان.

,

دیگر گل رز را هم به‌پای تو می‌ریزند، آتش‌نشان چه کردی با دل مردم! احسنت به مردم که همواره نمکدان نشکستن روش زندگی‌شان است و درسشان را خوب پس می‌دهند.

,

بیاییم باهم دعا کنیم، برای شادی روح شهدای آتش‌نشان و برای کم شدم روی آتش، چهارشنبه‌سوری بجای آتش‌بازی شمع روشن کنیم که مثل آتش‌نشان خود می‌سوزد تا پروانه نسوزد.

,

دعا کنیم برای صبوری دل عزیزانشان که قهرمانشان را از دست دادند

,

بیاییم دعا کنیم برای خودمان که بایستیم پای ارزش‌هایمان و اگر دستانمان آتش گرفت خود آتش نزند و اگر قلبمان سوخت، سوزاندن را بلد نباشد.

,

و بیاییم باهم به‌افتخار، افتخارآفرینان ایران، فقط دقایقی سکوت وار فاتحه و دعا بخوانیم؛ شاید ما هم جاودانه شدیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه