اخبار داغ

متصدیان نان های سنگکی:

شبکه بهداشت به شایعه آلوده بودن نان های سنگگ نقده پایان دهد

شبکه بهداشت به شایعه آلوده بودن نان های سنگگ نقده پایان دهد
متصدیان نانوایی های سنگک ماشینی در نقده 2 ماه پس از اعلام خبر احتمال آلوده بودن نان هایشان به جوهر قند حالا از مسئولان می خواهند برای همیشه آن را رد یا تأیید کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سولدوز خبر، متصدیان تعدادی از نانوایی های سنگک ماشینی در نقده گفته اند اغلب مردم  پس از مطلع شدن از احتمال وجود جوهر قند در آرد مورد استفاده برای پخت این نوع نان، از خرید آن امتناع میکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سولدوز خبر،,

 

,

محمدامین یکی از متصدیان سنگک ماشینی به خبرنگار سولدوز خبر گفته: خرید مردم آنقدر پایین آمده که از پس هزینه ها بر نمی آییم.

,

 

,

او تصریح میکند که با وجود مراجعه به شبکه بهداشت و تقاضا برای نمونه برداری از آرد مورد استفاده اش برای اثبات سالم بودن آن، هنوز موفق نشده نظر مشتریان سابقش را جلب کند.

,

 

,

این متصدی نان سنگکی میگوید آردهای آلوده که کارشناسان شبکه بهداشت و درمان از آن نمونه برداری کردند مربوط به یکی از برندهای ورامین بود ولی معلوم نشد چطور از بازار غیبش زد.

,

یکی از مسئولان شبکه بهداشت و درمان که نخواست نامش در گزارش ذکر شود به سولدوز خبر گفت: هر چند جواب آزمایش نمونه اولیه مثبت بود اما جواب نمونه بعدی منفی شد و حالا در انتظار ورود و نصب دستگاه های جدید در آزمایشگاه مجهز مرکز استان هستیم تا آزمایش دقیق تری روی نمونه ها انجام شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه