اخبار داغ

طبق آخرین نقشه ابلاغی:

511 هکتار بافت فرسوده در زنجان وجود دارد؛منطقه 3 بیشتر بافت فرسوده را دارد

511 هکتار بافت فرسوده در زنجان وجود دارد؛منطقه 3 بیشتر بافت فرسوده را دارد
معاون معماری-شهرسازی شهرداری زنجان با بیان اینکه طبق آخرین نقشه ابلاغی 511 هکتار بافت فرسوده در شهرستان زنجان وجود دارد، گفت: بیشتربافت های فرسوده در منطقه 3 زنجان قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد سلطانی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به وضعیت بافت های فرسوده شهرستان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر طبق آخرین نقشه ابلاغی 511 هکتار بافت فرسوده در شهرستان زنجان وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه سیاست‌های تشویقی در راستای نوسازی واحدهای مسکونی در زنجان به متقاضیان ارائه می‌شود، گفت: اعمال تخفیف 50 درصدی هزینه صدور پروانه در بافت فرسوده در راستای نوسازی واحدهای مسکونی اعمال می‌شود.

,

معاون معماری-شهرسازی شهرداری زنجان خاطرنشان کرد: خارج از شهرداری تسهیلاتی برای نوسازی بافت های فرسوده شهرستان زنجان اعطا می شود.

,

سلطانی به استقبال شهروندان از نو سازی بافت های فرسوده اشاره کرد و افزود: استقبال شهروندان زنجانی از نوسازی بافت های فرسوده بستگی به سالهای مختلفی دارد چرا که در یکی دو سال اخیر به علت رکود بازار ساخت و ساز میزان ساخت و ساز ها کم شده که به مراتب نو سازی بافت های فرسوده شهرستان زنجان کم می شود.

,

وی طولانی بودن فرآیند صدور پروانه ساختمانی و نیاز به اصلاح سند را از مهمترین مشکلات احیای بافتهای فرسوده عنوان کرد و افزود: به دلیل اینکه واحدهای مسکونی این مناطق نیاز به عقب نشینی و تعریض معبر دارند، باید دوباره نقش‌برداری شوند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه