اخبار داغ

قابل توجه مسئولین؛

حکایت پل نیمه کاره منوجان و شهروندانی که ساعت ها باید پشت آن بمانند

حکایت  پل نیمه کاره منوجان و شهروندانی که ساعت ها باید پشت آن بمانند
عملیات ساخت پل کنار آتشنشانی منوجان از خواسته های دیرین شهروندان بوده ولی چند سالی است که نیمه کاره رها شده ومشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح منوجانیکی دیگر از مشکلات شهرستان منوجان پل بزرگ کنار  آتشنشانی مسیر (قلعه به دهنو) که سال هاست تابلو کارگران مشغول کارهستندنصب شده ولی خبری از کارگران نیست و نیمه کاره رها شده است و این پل  نزدیک شهر قرار دارد و موقع بارندگی ،طغیان رودخانه و  شدت آب زیاد موجب بسته شدن مسیر میشود و شهروندان باید ساعت ها پشت این پل بمانند تا بتوانند از آن عبور کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح منوجان,

, ,

 

,

یکی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار ما گفت:روز گذشته در اثر بارندگی وطغیان رودخانه باعث شد که شهروندان نتوانند از روی پل عبور کنند وکار مردم مختل شد.

,

وی در ادامه ،افزود:این پل درموقع بارندگی و جاری شدن سیل باعث قطع چند ساعته ارتباط روستاها به مرکز شهر و در اثر نبود نرده وعامل حفاظت شده تبدیل به پرتگاهی شده که باعث بروز  تصادفات می شود.

,

 

,

, ,

 

,

در واقع ساخت پل کنار آتشنشانی منوجان یکی از ضروریات است ولی متاسفانه نیمه کاره رها شده  ومشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده است وامیدواریم مسئولین مربوطه این مشکل را برطرف کنید.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه