اخبار داغ

​نماینده مردم زاهدان در گفتگو با عصرهامون:

روحانی اجازه رسیدگی به اتهامات حسین فریدون را بدهد/ رسیدگی به پرونده برادر رئیس جمهور خواسته مردم است

روحانی اجازه رسیدگی به اتهامات حسین فریدون را بدهد/ رسیدگی به پرونده برادر رئیس جمهور خواسته مردم است
نماینده مردم زاهدان رسیدگی به اتهامات حسین فریدون را مطالبه ای عمومی دانست و گفت: آقای رئیس جمهور باید برای رسیدگی به پرونده برادرش پیشقدم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از عصرهامون چندی پیش حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای  سخنگوی قوه قضاییه در صد و هفتمین نشست خبری خود با اشاره به اخباری در زمینه دستگیری رسول دانیال‌زاده ابر بدهکار بانکی و اتهاماتش و ادعاهای برخی نمایندگان مجلس مبنی بر ارتباط وی با حسین فریدون، گفته بود: بنده شخصاً موافق بوده و هستم که برخی متهمین به صورت علنی محاکمه شوند و رسانه‌ها هم اجازه انتشار عکس، اتهامات وی و جزئیات دادگاه باشند؛ چرا وقتی سارقی که چند سابقه دارد نباید چهره او را نشان دهیم و یا فردی که چند هزار میلیارد تومان بدهی دارد چهره‌اش به جامعه نشان داده نشود ولی ما براساس قانون موظف به انجام این کار نیستیم و خود را تابع قانون می‌دانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

اژه‌ای همچنین در همین راستا تصریح کرده بود: شخصی که نام برده شد دستگیر شده و تحقیقات از وی در مرحله انجام است، ضمن اینکه ارتباط وی با «حسین فریدون» هم کاملاً مشهود است، ولی هم‌اکنون نحوه این ارتباط و اقدامات آنها مشخص نیست و باید منتظر نتیجه تحقیقات این پرونده باشیم.
در همین خصوص حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در گفتگو با عصرهامون گفت:  در یک کشور اسلامی با استقلال قوا هیچ شخصی نباید در حاشیه امن قرار بگیرد، هیچکس حتی اگر برادر رئیس جمهور نیز باشد در حاشیه امنی در قبال عدالت قرار ندارد.
وی ادامه داد: با توجه به عیان شدن اتهامات حسین فریدون باید آقای رئیس جمهور برای رسیدگی به تخلفات برادر خود پیشقدم شود.
نماینده مردم زاهدان با بیان اینکه مردم از رئیس جمهور انتظار دارند دستور رسیدگی به پرونده برادر خود را بدهد و پیشقدم شود گفت: معاون اول قوه قضاییه از ارتباط حسین فریدون با بدهکاران بزرگ بانکی پرده برداشت.
وی افزود: امیدواریم قوه قضاییه در برخورد با این افراد بدون هیچ اغماضی عمل کند تا پاسخی مناسب به این مطالبه مردمی داده شود.
 

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه