اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان :

رتبه های برتر کنکور حاصل تلاش آموزش و پرورش می باشند

رتبه های برتر کنکور حاصل تلاش آموزش و پرورش می باشند
کسب رتبه های برتر کنکور توسط دانشجویان جدید الورود را نشان از وجود دانش آموزان کوشا و مستعد در مدارس دانست،و دانشجویان نخبه باید حداکثر استفاده را از استعداد خود ببرند و از فرصتهای پیش رو برای تولید علم استفاده نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دانشجو سلام » مدیر کل آموزش پرورش گلستان در مراسم گرامیداشت تقدیر از رتبه برتر کنکور سال95  گفت: آنچه که باعث کسب رتبه برتر این دانشجویان در کنکور سراسری شد مطمئنا به خاطر آموزش و زحمات خانواده و مدرسه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «دانشجو سلام »,

وطنی، مهمترین مسئله نظام آموزشی را تربیت دانش آموزان و دانشجویان دانست واظهار داشت: انسانهای فرهیخته سرمایه های اصلی کشور محسوب می شوند و باید با برنامه ریزی صحیح بتوانیم ازحداکثر ظرفیت آنها استفاده کنیم.

,

وی افزود: خانواده بیشترین نقش را در تربیت دانش آموزان و دانشجویان به عنوان مدیران آینده جامعه دارد.

,

وی هدف انسان را رسیدن به مراتب حیات طیبه انسانی و زندگی در شان انسان دانست، و گفت:

,

اهداف مورد نظر آموزش و پرورش نیز در این راستا تعریف شده است دانست.

,

وطنی، افزایش رشد علمی در بین دانش آموزان را از اهداف دیگر آموزش و پرورش خواند.

,

مدیر کل آموزش و پرورش، کسب رتبه های برتر کنکور توسط دانشجویان جدید الورود را نشان از وجود دانش آموزان کوشا  و مستعد در مدارس دانست.

,

وی گفت: دانشجویان نخبه  باید  حداکثر استفاده را از استعداد خود ببرند و از فرصتهای پیش رو برای  تولید علم استفاده نمایند.

,

وی متناسب بودن نیاز جامعه و رشته های دانشگاهی را یک ضرورت مهم خواند ودر این رابطه اظهار داشت: امروز 70 درصد مشاغل در جامعه نیاز به مدرک کارشناسی و بالاتر ندارد و اگر زمان ورود به دانشگاه و انتخاب رشته دانشگاهی نیاز شعلی جامعه را در نظر بگیریم می توانیم به صورت کاربردی از آن استفاده کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه