اخبار داغ

زور آزمایی در شورای شهریاسوج +عکس نوشته

زور آزمایی در شورای شهریاسوج +عکس نوشته
جلسه شورای شهر یاسوج ( ۲ بهمن‌ماه ۹۵) در حالی برگزار شد که مصوبه‌ای اصلی آن تصمیم‌گیری در خصوص واگذاری شهربازی این شهر به مستأجر قبلی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس،به گفته مرتضی فروغ‌فرد عضو شورای اسلامی شهر یاسوج، ملک هزار متری یاسوج بدون طی فرایند قانونی و اداری و بر خلاف آئین معاملات شهرداری به فردی واگذار شده است تا در آن مکان شهربازی را راه‌اندازی کند و این فرد حدود پنج سال این شهربازی را در اختیار دارد و ماهانه مبلغی را به حساب شهرداری یاسوج واریز می‌کند.این موضوع برای چندمین بار به صحن علنی شورای شهر یاسوج آمد تا در نهایت با هفت رأی موافق و ۳ رأی مخالف بدون طی مراحل قانونی و فرایند مزایده به مستأجر قبلی واگذار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس،,
سعید پایدار عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در این نشست گفت: بر اساس مستنداتی که ارائه شده است واگذاری زمین هزار متری شهرداری یاسوج که اکنون در اختیار شهربازی قرار دارد به مزایده رفته است و باید اجازه بدهیم که فرایند قانونی آن ادامه پیدا کند.
,
پایدار در ادامه گفت: اگر این ملک به مزایده رفته است پس دلیلی ندارد که  قبل از برگزاری مراحل این مزایده، مجدداً با همان مستأجر قبلی قرارداد منعقد شود.
,
وی افزود: اعضا و شورای شهر یاسوج این روزها به دلیل حساسیت انتخابات شورای اسلامی شهر مورد نقد و اتهام هستند، پس نباید بدون انجام مراحل قانونی دو باره این ملک را به همان مستأجر قبلی واگذار کنیم و دیگران هم حق دارند در این فراخوان شرکت کنند.
,

پایدار تاکید کرد: این مصوبه شورای شهر یاسوج خلاف روح قوانین و آئین نامه‌های مالی شهرداری و همچنین عدالت است و به طور حتم کمیسیون تطبیق به دلیل مغایرت مصوبه شورای شهر با قانون آن را رد می‌کند.

,

با رأی هدایت اکبری، محسن مفتح، سرافراز اردشیری، خدابخش امیری، زهرا زمانی و علی اکبری تبار واگذاری زمین شهربازی یاسوج بدون برگزاری مناقصه به مستاجر قبلی مصوب شد که در صورت تایید این مصوبه توسط کمیسیون تطبیق واگذاری این مکان به (س-ر) همان فرد خاص ۸ ساله می‌شود.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه