اخبار داغ

رییس هیئت والیبال گرمه خبر داد،

آَشخانه قهرمان مسابقات والیبال بانوان خراسان شمالی شد

آَشخانه قهرمان مسابقات والیبال بانوان خراسان شمالی شد
مسابقات والیبال بانوان استان خراسان شمالی که از روز چهارشنبه به میزبانی شهرستان گرمه برگزار شده بود با قهرمانی تیم «اترک آشخانه» به کار خود پایان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه، حسین زاده رییس هیئت والیبال شهرستان گرمه گفت: در این مسابقات که به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر برگزار شد 9 تیم از شهرستان‌های گرمه، جاجرم، آشخانه، شیروان و جغتای حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , پایگاه خبری گرمه, ، حسین زاده رییس هیئت والیبال شهرستان گرمه گفت: در این مسابقات که به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر برگزار شد 9 تیم از شهرستان‌های گرمه، جاجرم، آشخانه، شیروان و جغتای حضور داشتند.,

وی ادامه داد: مسابقات والیبال بانوان استان خراسان شمالی از روز چهارشنبه ششم بهمن‌ماه به میزبان شهرستان گرمه و در محل سالن آزادی این شهر پیگیری شد.

, .,

حسین زاده ادامه داد: بازی‌های این مسابقات در 2 گروه و به‌صورت دوره‌ای پیگیری شد و در نهایت تیم‌های اول و دوم هر گروه به‌صورت ضربدری باهم به رقابت پرداختند.

,

وی اظهار داشت: در پایان این رقابت‌ها تیم‌های «اترک آشخانه» و «شیرینی سرای شادی آشخانه» قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و تیم ولیعصر (عج) جاجرم نیز عنوان سومی را از آن خود نمود.

,

خاطرنشان می‌گردد شهرستان گرمه ضمن میزانی از تیم‌های شرکت‌کننده، با تیم «شهدای شهرستان گرمه» در این مسابقات حضور داشت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه