اخبار داغ

مدیرکل نوسازی استان قزوین:

10 پروژه آموزشی در دهه فجر افتتاح می‌شود

10 پروژه آموزشی در دهه فجر افتتاح می‌شود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین از افتتاح ۱۰ پروژه آموزشی با مساحت ۷۲۲۰ مترمربع زیربنا همزمان با دهه مبارک فجر در قزوین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عسگرعلی جوانبخت مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر اظهار کرد: در ایام دهه مبارک فجر ۱۰ پروژه با مساحت ۷۲۲۰۰ مترمربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: در این راستا ۲۴ واحد آموزشی به مساحت ۲۹۵۰۰ مترمربع با ۶ میلیارد ریال هزینه آسفالت و همچنین ۶۵ واحد آموزشی با مساحت ۲۸ هزار مترمربع و ۲۲۰ میلیون تومان ایزوگام شده است. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین خاطرنشان کرد: استاندارسازی سیستم گرمایشی ۱۰ واحد آموزشی با ارزش یک میلیارد تومان، تجهیز مدارس تحویلی در سال ۹۵ و مدارس موجود با اعتبار ۳۸۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات انجام شده است. 

وی تصریح کرد: دبیرستان خیرساز دخترانه با مساحت ۸۶۵ مترمربع و با ارزش بالغ بر یک میلیارد تومان همچنین مدرسه ۱۲ کلاسه اتباع خارجی با مساحت ۱۲۰۰ مترمربع با اعتبار یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون همزمان با دهه مبارک فجر در شهر اقبالیه افتتاح می‌شود. 

جوانبخت عنوان کرد: در این ایام مدرسه ۹ کلاسه شهید محمود غنچه با مساحت ۹۸۰ مترمربع و ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با همکاری و مشارکت خیرین در تهران قدیم به بهره‌برداری می‌رسد. 

وی در ادامه بیان کرد: افتتاح دبیرستان خیرساز حاج محمدباقر صمدی با ۱۸۴ مترمربع زیربنا و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در مرادآباد بوئین‌زهرا، دبیرستان ۶ کلاسه برکت جهان‌آباد بوئین زهرا با ۳۰۸ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر است. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین خاطرنشان کرد: دبیرستان ۳ کلاسه برکت عشرت‌آباد بوئین‌زهرا با ۱۷۴ مترمربع و ۴۰۰ میلیون تومان، مدرسه ابتدایی ۱۲ کلاسه بیاضیان مهرگان با مساحت ۱۲۸۰ مترمربع و یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، مدرسه ابتدایی ۱۲ کلاسه دکتر علی ذاکری مهرگان با مساحت ۱۴۴۷ مترمربع زیربنا و با اعتبار یک میلیارد و پانصد هزار تومان به بهره‌برداری می‌رسند. 

این مسئول با بیان اینکه ۹۰ درصد این پروژه‌ها مشارکتی هستند، ادامه داد: در ایام دهه فجر همچنین دبستان ۶ کلاسه اردک طارم سفلی با ۵۲۱ مترمربع و ۹۲۰ میلیون تومان افتتاح ‌می‌شود. 

وی عنوان کرد: مقاوم سازی دبستان روستای الولک ناحیه یک با ۲۵۰ مترمربع و با ۳۰۰ میلیون تومان هزینه با اعتبار دولتی به بهره‌برداری می‌رسد. 

جوانبخت در پایان گفت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز در تاکستان مدت ۲ سال است که تشکیل شده که در این بازه زمانی ۳ میلیارد تومان جمع‌آوری شد که دو پروژه مسکن مهر تاکستان با ۴۰ درصد پیشرفت و سالن استثنایی با ۲۵۰ میلیون و ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است. 

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه