اخبار داغ

اتفاقاتی که در بیمارستان امام سجاد یاسوج رخ می دهد؛

همراه هر بیمار یک طایفه وارد بیمارستان می شود/ ضرب و شتم نگهبانان بیمارستان توسط جوانان سیگار بدست/ بیش از 4 برابر ظرفیت بیمارستان مراجعه کننده وجود دارد+ تصاویر

همراه هر بیمار یک طایفه وارد بیمارستان می شود/ ضرب و شتم نگهبانان بیمارستان توسط جوانان سیگار بدست/ بیش از 4 برابر ظرفیت بیمارستان مراجعه کننده وجود دارد+ تصاویر
شش ماه از خبر درج شده در رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر خرابی آسانسور و جولان موش ها در بیمارستان امام سجاد یاسوج گذشته اما همچنان برخی مشکلات در این بیمارستان صدای مردم را درآورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل، یکی از شهروندان در تماس با این پایگاه خبری از وضعیت نامناسب خدمات دهی در بیمارستان امام سجاد یاسوج گلایه کرد و خواستار پیگیری موضوع شد و خبرنگار این پایگاه خبری به این بیمارستان مراجعه و علت را جویا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل, چهارفصل, چهارفصل, یکی از شهروندان در تماس با این پایگاه خبری از وضعیت نامناسب خدمات دهی در بیمارستان امام سجاد یاسوج گلایه کرد و خواستار پیگیری موضوع شد و خبرنگار این پایگاه خبری به این بیمارستان مراجعه و علت را جویا شد.,

شش ماه از خبر درج شده رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر خرابی آسانسور و جولان موش ها در این بیمارستان صدای مردم را درآورده است(اینجا بخوانید)، می گذرد، که نبود آسانسور در این بیمارستان صدای مردم را مجددا درآورده است.

, اینجا بخوانید, اینجا بخوانید, اینجا بخوانید,

ف.ت که مدت سه روز است در بیمارستان امام سجاد یاسوج به دلیل بستری بودن یکی از اقوام خود رفت و آمد دارد، گفت: هفته گذشته به همراه شوهرم برای ملاقات یکی از بستگان که در این بیمارستان بستری بود به اینجا آمدیم که قصد استفاده از آسانسور را داشتیم اما متاسفانه آسانسوری وجود نداشت.

,

3efy_photo_2017-01-29_17-59-10.jpg

, 3efy_photo_2017-01-29_17-59-10.jpg,

وی به خبرنگار ما گفت اگر روزانه چند بیمار یا همراه بیمار و یا ملاقات کننده از پله های این ساختمان 3 طبقه و راهرو های بیمارستان امام سجاد عبور و مرور می کنند. آیا باید وضعیت این بیمارستان اینطور باشد؟

,

این شهروند یاسوجی افزود: از وضعیت آسانسورها که چشم پوشی کنیم نمی توان در بخش داخلی در طبقه سوم این بیمارستان بگذریم که سرویس بهداشتی و حمام این بخش در وسط راهرو قرار دارد و بوی بد و ناراحت کننده ای برای بیماران و مراجعین دارد.

,

ع.م مراجعه کننده ی دیگری که حدود سه هفته است جهت ملاقات اقوام خود به این بیمارستان مراجعه می کند ، می گوید: شرایط سه هفته پیش با امروز که اینجا ایستاده ام هیچ تفاوتی نکرده است و آسانسور ها هنوز همانطور خراب و چیزی در جای آسانسور ها نیست.

,

خبرنگار چهارفصل نیز در بازدید یک ساعته ای از بخش های مختلف این بیمارستان داشت با صحنه های نامناسبی رو به رو شد که می توان گفت این صحنه ها  برای یک بیمارستان اصلا قابل قبول نیست. بیمارستان باید دارای مکانی کاملا استریل و تمیز باشد اما متاسفانه راه روهای این بیمارستان حکایتی غیر از این داشت.

,

 

,

7vg5_photo_2017-01-29_17-59-14.jpg

, 7vg5_photo_2017-01-29_17-59-14.jpg,

wsi4_photo_2017-01-29_17-59-06.jpg

, wsi4_photo_2017-01-29_17-59-06.jpg,

آسانسور بیمارستان دچار مشکل بود و بیماران و حتی همراهان بیمار باید چهار طبقه بالا و پایین کنند که با توجه به شیب راه رو ها و دست اندازی هایی که در راه رو های این بیمارستان وجود دارد بیماران برای رفت و آمد دچار مشکلاتی هستند.

,

خراب بودن راه روها و آسانسور این بیمارستان برای اولین بار نیست و بارها این موضوع باعث ایجاد ناراحتی هایی برای بیماران و همراهان بیمار مواجهه شده است.

,

 

,

94k5_photo_2017-01-29_17-59-25.jpg

, 94k5_photo_2017-01-29_17-59-25.jpg,

578d_photo_2017-01-29_17-59-29.jpg

, 578d_photo_2017-01-29_17-59-29.jpg,

آیا شکایت و نارضایتی مردم استان از بیمارستان امام سجاد یاسوج باز هم ادامه دارد؟.

,

این شکایات و موضوعات در حالی صورت گرفته است که 16 مرداد ماه سال جاری رئیس وقت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در یازدهمین اجلاس مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: تأمین رضایت گیرندگان خدمات از اهداف مشترک علوم پزشکی و بیمه سلامت است. آیا واقعا بیمارستان در جلب رضایت بیمارستان توانسته اند گام بردارند.
 

, آیا واقعا بیمارستان در جلب رضایت بیمارستان توانسته اند گام بردارند., آیا واقعا بیمارستان در جلب رضایت بیمارستان توانسته اند گام بردارند., بیمارستان , بیمارستان ,
,

حال با تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در آینده بازهم شاهد چنین اتفاقاتی هستیم یا خیر؟

,

 

,

فرزاد وفایی رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج در خصوص خرابی آسانسورهای این بیمارستان در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: برخی از قطعات آسانسور بیمارستان خراب شده است و قطعات آسانسور نیز ایرانی نیست که در طول یک یا دو هفته آماده سازی و نصب می شود.

,

وی افزود: قطعات این آسانسور از آلمان سفارش داده شده و کابین، سیم کشی و بند کشی آسانسور از طرف پیمانکار انجام شده است.

,

وفایی ادامه داد: موتور آسانسور نیز که از طرف شرکت بارگیری شده است پس از رسیدن به مقصد تا سه هفته آینده نصب و راه اندازی می شود.

,

همراه هر بیمار یک طایفه وارد بیمارستان می شوند

, همراه هر بیمار یک طایفه وارد بیمارستان می شوند,

 رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج با بیان اینکه شهروندان کهگیلویه وبویراحمدی یکطرفه، قبیله ای و سیاسی قضاوت می کنند گفت: کسانی که در راهروها جمع می شوند هم طایفه ای بنده و شما هستند، می بینید که در بیمارستان نمازی یک نفر همراه بیمار به بیمارستان وارد می شود و اما در بیمارستان های استان شاهد هستیم که یک طایفه همراه بیمار به بیمارستان می آیند.

,

 ضرب و شتم نگهبانان بیمارستان امام سجاد توسط جوانان سیگار بدست

,  ضرب و شتم نگهبانان بیمارستان امام سجاد توسط جوانان سیگار بدست,

این مسوول بیان کرد: چند نفر از نگهبانان بیمارستان به علت جلوگیری از ورود تعداد زیاد همراه با بیمار کتک خوردند.

,

وی با بیان اینکه دلیل شلوغی راه روها این است که نگهبانان بیمارستان زورشان به همشهریان من و شما نمی رسد افزود: در هیچ جای ایران نمی بینید که چند نفر جوان سیگار به دست که هیچ مزیتی برای بیمار ندارند در راهروهای بیمارستان تردد دارند و نگهبان هم از حضور آن ها جلوگیری می کند و نگهبان را کتک می زنند تا جایی که بستری می شود.

,

 بیش از 4 برابر ظرفیت بیمارستان مراجعه کننده وجود دارد 

,  بیش از 4 برابر ظرفیت بیمارستان مراجعه کننده وجود دارد ,

رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) با اشاره به این موضوع که این بیمارستان در حال حاضر دو برابر ظرفیت خود کار می کند گفت: مشکل این بیمارستان این است که بیش از 4 برابر ظرفیت بیمارستان مراجعه کننده وجود دارد و این خود باعث افزایش 4 برابری استفاده از آب، برق، سرویس بهداشتی و آسانسور می شود و این خود قصوراتی را به همراه دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه