اخبار داغ

شیخ الاسلام در گفت‌وگو با«صبح توس»:

ترامپ منعی برای ورود تکفیری‌ها و سلفی‌ها به آمریکا قرار نداده است/ قانون جدید آمریکا موجب انسجام بیشتر کشورهای مسلمان می‌شود

ترامپ منعی برای ورود تکفیری‌ها و سلفی‌ها به آمریکا قرار نداده است/ قانون جدید آمریکا موجب انسجام بیشتر کشورهای مسلمان می‌شود
مشاور وزیر امور خارجه گفت: اقدام ترامپ ضررش برای امریکا بیشتر است چرا که باعث انسجام بیشتر کشورمان و همچنین باعث ضدیت بیشتر کشورهای اسلامی با امریکا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شیخ الاسلام، مشاور وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با «صبح توس»، درخصوص اقدام ترامپ نسبت به ممنوعیت ورود اتباع ایرانی به آمریکا این را یک اقدام ناشیانه دانست و افزود: ابتدایی ترین روش قانون نویسی برای آن در نظر گرفته نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی اشاره داشت: در پی اجرایی شدن فرمان ترامپ این قانون برای کسانی که وارد فرودگاه‌های امریکا شده بودند اجرایی شد و این امر باعث سرگردانی بسیاری از مسافران شده بود که دادگاه فدرال روز گذشته رای داد تا این قانون برای کسانی که وارد فرودگاه شدند جاری نشود.

,

 

,

شیخ الاسلام در پاسخ به اینکه آیا ترامپ با این اقدام اهداف خاصی را دنبال می‌کند، بیان داشت: رئیس جمهور امریکا با این اقدام خواست قدرت‌نمایی کند و از طرفی این اقدام یکی از اقدامات امریکا برای مقابله با تمدن اسلامی است.

,

 

,

وی ابراز داشت: قانون ممنوعیت ورود اتباع ایرانی و ۷ کشور اسلامی به امریکا در حقیقت ادامه درگیری دو تمدن لیبرال دموکراسی غرب و اسلامی است.

,

 

,

مشاور وزیر امور خارجه کشورمان اذعان کرد: این اقدام ضررش برای امریکا بیشتر است تا ایران چرا که باعث انسجام بیشتر کشورمان و همچنین باعث ضدیت بیشتر کشورهای اسلامی با امریکا می‌شود.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: این قانون نژادپرستی است و خلاف قانون اساسی امریکاست که دین و مذاهب را تفکیک کنند.

,

 

,

شیخ الاسلام در ادامه با بیان اینکه ترامپ این قانون را برای حمایت و حفاظت امریکایی‌ها در برابر تروریست وضع کرده است، افزود: برای همه مشهود است که منشا تروریسم وهابیت است و این خشونت گرایی و جنایات از بدو تشکیل وهابیت وجود داشته است ولی این قانون منعی برای ورود وهابیت، سلفی‌ها و تکفیری‌های با امریکا قرار نداده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه امریکا هر اقدامی که علیه ایران انجام می‌دهد با هدف ضربه زدن به تمدن نوین اسلامی است، تصریح کرد: مایکل تی فلین، مشاور امنیت ملی امریکا در کتاب «صحنه و جنگ» خود با صراحت تمام عنوان کرده بود که باید با اسلام رادیکال جنگید که این امر با شکست ایران محقق می‌شود به همین دلیل داعش و القاعده را تشکیل دادند ولی تاکنون با شکست مواجه شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه