اخبار داغ

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان:

شاهد مدیریت جهادی و انقلابی در دولت نیستیم / مدیریت انقلابی یعنی تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم نه حزب اللهی بازی

شاهد مدیریت جهادی و انقلابی در دولت نیستیم / مدیریت انقلابی یعنی تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم نه حزب اللهی بازی
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان در دیدار با وزیر علوم گفت: شاهد مدیریت جهادی و انقلابی دراین دولت نیستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سالار حدیدی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان (تحکیم وحدت) دانشگاه زنجان در گفت و گو با نسیم زنجان پیرامون جزئیات صحبت های خود در دیدار با وزیر علوم در دانشگاه زنجان سخن گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم زنجان,

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان با اشاره به این نکته که زمان صحبت نمایندگان در حضور وزیر کم بود اظهار داشت: در این دیدار پیرامون شیوه مدیریت دولت صحبت شد.

,

وی افزود: در این دیدار به وزیر بیان کردم که ما شاهد مدیریت جهادی و انقلابی دراین دولت نیستیم و مدیریت انقلابی هم به معنای حزب اللهی بازی نیست؛ بلکه به معنای تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم است.

,

حدیدی اضافه کرد: البته بعد از حضور شما_آقای دکتر فرهادی_ در مجلس و استیضاح وزیر قبلی امیدوار به این نوع نگاه در عرصه مدیریت بودیم و البته هنوز هم این امیدواری وجود دارد.

,

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان ادامه داد: اینکه همه مشکلات و مصائب را با سلام و صلوات حل کنیم با این مسئله در تضاد است.

,

وی به دیگر مسئله گفته شده در حضور وزیر علوم اشاره کرده و تصریح کرد: علی رغم دریافت شهریه نسبتا زیاد از دانشجویان نوبت دوم، این دانشجویان از بسیاری از حقوق دانشجویی خود و مسائل رفاهی محروم اند.

,

حدیدی تصریح کرد: همچنین گفته شد که نباید مهر بر سر این دانشجویان زده شود تا بعدها در مسایل مربوط به پیدا کردن شغل دچار مشکل شوند.

,

این فعال دانشجویی به بخش سوم صحبت های خود در حضور فرهادی که پیرامون تحول در علوم انسانی بود اشاره کرده و گفت: بحث تحول در علوم انسانی همانطور که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند بسیار مهم و حائز اهمیت است و ما به پیشرفت نخواهیم رسید مگر با نگاهی نو به علوم انسانی که باید دارای دو مولفه اسلامی و ایرانی بودن باشد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: به آقای وزیر عرض کردم این صحبت ها در گذشته هم گفته شده؛ الانم هم می گوییم و  بعدها هم خواهیم گفت؛ ولی متاسفانه توجهی نمی شود؛ ولی با این حال متشکریم که حداقل برای چنددقیقه ای به این سخنان گوش فرا می دهید.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه