اخبار داغ

فرماندار گرمه:

۲۴۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در گرمه اجرا می شود

۲۴۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در گرمه اجرا می شود
فرماندار شهرستان گرمه گفت: بیش از ۲۴۰ برنامه داخلی و ۳۰ عنوان برنامه محوری در دهه فجر امسال در شهرستان گرمه اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه، حمدزاده فرماندار شهرستان گرمه در دومین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی دهه فجر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، بزرگان انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی گفت: آنچه که امروز این انقلاب را پابرجا و استوار نگه داشته حضور مردم در تمامی مراحل بوده است که هر جا مردم احساس نمودند که این انقلاب و نظام به آنان نیاز دارد با حضور خود پشتوانه ای قوی برای استواری نظام شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرمه,

وی در ادامه به  بیان ویژگی های  انقلاب اسلامی ایران  پرداخت و اسلامی بودن، اتکا به پشتوانه قوی مردمی، عدم وابستگی و پافشاری بر اهداف را از مهمترین این ویژگی ها بیان نمود.

,

علی محمدزاده ایام الله دهه فجر را فرصت مناسبی برای  بیان دست آوردهای انقلاب دانست و بر لزوم حضور باشکوه کلیه اعضا در برنامه ها تاکید نمود.

,

فرماندار شهرستان گرمه از افتتاح 36 پروژه با اعتبار 105 میلیارد ریال در این ایام در شهرستان گرمه خبر داد و گفت: این پروژه ها با حضور مسئولان استانی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

,

وی یادآور شد: بیش از 240 برنامه داخلی و 30 عنوان برنامه محوری در دهه فجر امسال در شهرستان گرمه اجرا می شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه