اخبار داغ

پشت پرده توزیع مانتوهای سبز در فتنه به دستور فائزه هاشمی+تصاویر

پشت پرده توزیع مانتوهای سبز در فتنه به دستور فائزه هاشمی+تصاویر
200 هزار مانتوی سبز که اگر قیمت هر کدام را حداقل قیمت 20 هزار تومان در نظر بگیریم ، تقریبا هزینه معادل 4 میلیارد تومان را به خود اختصاص می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از ره به ری، 10 خرداد ماه سال 88 بود که خبر به شرح زیر روی خروجی خبرگزاری ها رفت : فائزه هاشمی رفسنجانی 200هزار مانتوی سبز را برای طرح دختران فیروزه ای (حامیان میر حسین) سفارش داده و آماده کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, ره به ری,

200 هزار مانتوی سبز که اگر قیمت هر کدام را  حداقل قیمت 20 هزار تومان در نظر بگیریم  ، تقریبا هزینه معادل 4 میلیارد تومان را به خود اختصاص می دهد.

,

، طرح جدید فائزه هاشمی رفسنجانی برای هدیه به دختران و زنان حامی میر حسین موسوی است که ظاهرا کار سفارش و دوخت آن به پایان رسیده و قرار است پس از سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و در هفته پایانی منتهی به انتخابات ریاست جمهوری به دختران و زنان حامی میر حسین موسوی که از قبل سازماندهی شده اند اعطاء گردد.

,

این گزارش می افزاید طرح "دختران فیروزه ای" که موج بعدی عملیات روانی ستاد آقای میر حسین موسوی برای جلب آراء است توسط فائزه هاشمی رفسنجانی تهیه شده و هزینه مالی آن توسط وی و حزب کارگزاران سازندگی تامین شده است.

,

گفتنی است ستاد میر حسین موسوی علیرغم استفاده مالی و تبلیغاتی فراوان از حزب کارگزاران سازندگی، حمایت علنی گروه مذکور از میر حسین موسوی را به هیچ وجه نمایان نساخته و نگرانی جدی برای از دست رفتن آراء موسوی به خاطر فاش شدن پیوند وی با بنگاه مالی، اقتصادی و تبلیغاتی مرتبط با  حزب کارگزاران سازندگی در ستاد میر حسین موسوی وجود دارد.

,

 

,

بخشی از تبلیغات اصلاح طلبان و حزب کارگزاران برای  سران فتنه در سال 88 به شرح زیر است : 

,





























, ,
,
, ,
,
,
, ,
,
, ,
,
,
, ,
,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه