اخبار داغ

بعد از انتشار یک گزارش؛

خیرین کشور دستگاه اکسیژن ساز برای مجید 9 ساله را فراهم کردند/ اشک شوق در چشمان مادر کودک یاسوجی جاری شد + تصاویر

خیرین کشور دستگاه اکسیژن ساز برای مجید 9 ساله را فراهم کردند/ اشک شوق در چشمان مادر کودک یاسوجی جاری شد + تصاویر
ماه گذشته گزارشی از یک خانواده با وضعیت بسیار بد مالی دارای یک فرزند 9 ساله با بیماری سی اف در رسانه های استان منتشر شدکه این گزارش بازتاب های مختلفی را در سایت ها و خبرگزاری های مختلف استانی و کشوری به دنبال داشت و خیرین زیادی از اقصی نقاط کشور برای کمک به این کودک 9 ساله اعلام امادگی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ماه گذشته گزارشی از یک خانواده با وضعیت بسیار بد مالی دارای یک فرزند 9 ساله با بیماری سی اف در رسانه های استان منتشر شد( اینجا کلیک کنید) که این گزارش بازتاب های مختلفی را در سایت ها و خبرگزاری های مختلف استانی و کشوری به دنبال داشت و خیرین زیادی از اقصی نقاط کشور برای کمک به این کودک 9 ساله اعلام امادگی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, کلیک,

هدف این گزارش کمکی هر چند کوچک به خانواده مجید 9 ساله بود که خلاصه ای از کمک ها و اقداماتی که بعد از انتشار این گزارش انجام شد در زیر آورده می شود.

,

در ابتدا برخی زنگ زدند و شماره کارت پدر مجید را گرفتند، اما این تماس ها تنها در حد گرفتن شماره کارت ماند و تنها یک نفر آن هم خبرنگاری در تهران بود که مبلغی را به حساب خانواده مجید واریز کرد، برخی هم تماس گرفتند و با طعنه به این خانواده گفتند که چرا فامیل های شما کمک نمی کنند باید به این افراد گفت فامیل هم در حد توان کمک کرده است اگر می خواهید کمکی کنید دیگر داغ دل این خانواده را تازه نکنید.

,

مجمع خیرین سلامت استان و کمیته امداد استان بعد از انتشار این گزارش به خانه مجید رفتند و گزارشی از وضع زندگی و بیماری مجید به تهران فرستادند تا شاید گره ای از مشکلات مجید باز شود .

,

یکی از خبرنگاران هم استانی مقیم تهران در تماس با این پایگاه خبری گفت یک پزشک  از تهران برای مداوای رایگان مجید اعلام آمادگی کرده است اما این هم در حد یک حرف ماند و هنوز خبری از پزشک خیر تهرانی  نشده است.

,

پس از انتشار گزارش مجید 9 ساله در سایت تخصصی زنان کهگیلویه و بویراحمد و سایت صبح زاگرس استان کهگیلویه و بویراحمد و درج آن در روزنامه کشوری سپید زاگرس، بنیاد نیکوکاری فردوس این گزارش را در اولویت کاری خود قرار داد و در تماس با مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد خواست که وضعیتی از زندگی این خانواده و اینکه آیا دریافت دستگاه اکسیژن ساز برای این خانواده در اولویت است یا نه بفرستد.

,

مجمع خیرین سلامت استان نیز گزارشی را به تهران و بنیاد نیکوکاری فردس ارسال کرد که مجید 9 ساله شرایط لازم برای دریافت دستگاه اکسیژن ساز را دارد.

,

 

,

, ,

بعد از 25 روز سرانجام بنیاد نیکوکاری فردوس دستگاه اکسیزن ساز را تهیه و برای این خانواده ارسال کرده است و هم اکنون این دستگاه در اختیار خانواده مجید است.

,

همراه مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد برای دیدن این دستگاه به خانه سید علی رحم حسینی پدر مجید رفتم پدر خانواده در خانه نبود اما مادر و خواهر و بردارهایش بودند و زینب 10 ساله خواهر مجید نیز مدرسه بود.

,

از مادر مجید که به واسطه برطرف شدنت مشکل دستگاه اکسیژن ساز پسرش اشک در چشمانش حلقه زده بود درباره مزیت های این دستگاه پرسیدم که در جواب گفت: از یک سال گذشته به دلیل وضعیت جسمی مجید باید به صورت شبانه روز از اکسیژن استفاده کند و ما مجبور بودیم روزانه 50 هزار تومان برای پر کردن کپسول های اکسیژن هزینه کنیم.

,

مادر مجید ادامه داد: با این دستگاه دیگر نیازی به هزینه کردن روزانه نیست و این دستگاه خود اکسیژن ساز است و دیگر نیازی به این کپسول ها نیست.

,

وی ضمن تقدیر و تشکر ویژه از بنیاد نیکوکاری فردوس گفت: دعا می کنم هرکسی که قدمی خیری بر می دارد خدا برایش هزاران قدم جبران کند.

,

خبرنگاران این پایگاه خبری نیز به نوبه خود از بنیاد نیکوکاری فردس کمال تقدیر و تشکر را دارند .

,

بنیاد نیکوکاری فردوس این دستگاه را به همراه یک نامه برای خانواده حسینی ارسال کرده است که تصویر این نامه در زیر آمده است:

,

 

,
, ,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه