اخبار داغ

برای حمایت و کمک به زنداینان جرایم غیر عمد انجام شد:

جمع آوری یک و نیم میلیارد ریال در جشن گلزیران منطقه آزاد انزلی

جمع آوری یک و نیم میلیارد ریال در جشن گلزیران منطقه آزاد انزلی
در جشن گلریزان منطقه آزاد انزلی برای حمایت انزلی زندانیان جرایم غیر عمد مبلغی به ارزش یک و نیم میلیارد ریاد جمع آوری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  افق انزلی جشن گلریزاان برای حمایت کمک به زندانیان جرایم غیر عمد و خانواده های آنان با حضور جمعی از چهره های  سیاسی و هنری در درمز نمایشگا ها  و همایش های بین المللی منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, افق انزلی,

در این جشن با کمک های خیرین و حاضران مبلغ بیش از یک و نیم  میلیارد ریال برای حمایت از زندانیان و رهایی تعدادی از آنان از بند زندان جمع آوری شد.

,

گفتنی است در حال حاضر ۵۳ نفر زندانی در انزلی به دلیل جرایم غیرعمد ، پنج نفر تصادف منجر به فوت ، هشت نفر محکوم به پرداخت مهریه ، هفت نفر پرداخت نفقه، ۳۱ نفر محکومیت چک و سفته و یک نفر هم به دلیل حوادث کارگاهی نیازمند کمک خیران برای رهایی از زندان هستند.

,

به گزارش افق انزلی  این مراسم گلریزان دومین جشن سازمان منطقه آزادانزلی در دو سال اخیر به منظور کمک به زندانیان جرایم غیر عمد بوده است.

,

شایان ذکر است که در این مراسم با حضور رضا مسرور مدیر عامل سازمان و مدیران حاضر از کارمندان نمونه سازمان منطقه آزاد اتزلی به دلیل تلاشهای انجام شده در مسیر تحقق اهداف این منطقه و  آتش نشانان فداکار منطقه آزاد انزلی که در طول سال با تلاش و کوشش خود حوادث غیر مترقبه را کنترل و امها میکنند تجلیل شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه