اخبار داغ

معرفی بانوان کارآفرین زنجان؛

بانوی دیروز جبهه های انقلاب، کار آفرین امروز جهاد اقتصادی/90 درصد فنی و حرفه ای ها و مربیان آموزش و پرورش شاگردان من هستند

بانوی دیروز جبهه های انقلاب، کار آفرین امروز جهاد اقتصادی/90 درصد فنی و حرفه ای ها و مربیان آموزش و پرورش شاگردان من هستند
مهر انگیز مخترع یکی از بانوان فعال زنجانی است که در جبهه دفاع از انقلاب اسلامی در منطقه خوزستان در جنگ حضور داشت و امروز به عنوان کارآفرین زنجانی محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از موج رسا؛ مهر انگیز مخترع متولد سال ۱۳۲۹ بوده و صاحب چهار فرزند، خواهر شهید و همسر جانباز 55 درصد متوفی احمد عبدالهی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در زمینه کارآفرینی – آموزشگاه پرستو ( خیاطی با زیر گروه های آن،گلدوزی، نساجی، بافندگی، عروسک دوزی، طراحی، آشپزی و شیرینی پزی فعالیت می کند.

,

این بانوی زنجانی از سال ۵۷ فعالیت خود را آغاز کرده و جزو زنان نام آور و نان آور استان زنجان محسوب می شود.

,

خانم مخترع بعد از ازدواج تحصیلات خود را از مقطع ششم ابتدایی ادامه داده و در دو رشته مدیریت خانواده(به صورت مجازی) و کامپیوتر(در دانشگاه جامع علمی و کاربردی) تحصیل کرده است.

,

همسرشان سال۶۴ جانباز شده و در اسفند ۸۴ به درجه رفیع شهادت نائل شد، این بانوی فداکار ایشان در کنار پرستاری از همسر جانبازش، در تربیت و پرورش فرزندان نیز بسیار کوشا بوده اند به طوری که در زمان دفاع مقدس از ترک شهر دزفول امتناع کرده و همراه همسر و فرزندان خود در این شهر مانده و فقط برای شرکت در امتحانات فرزندانشان، با آنها به زنجان سفر کرده و پس از برگزاری امتحانات هم به دزفول برمی گشتند.

,

در حال حاضر فرزندان ایشان دو پزشک و یک نفر کارشناس ارشد معماری و دخترشان در حال تحصیل مهندسی طراحی هستند.

,

وی عضو کانون کشوری آموزشگاه های وابسته به سازمان فنی و حرفه ای است که از طرف وزیر کار و امور اجتماعی از او تقدیر شده است.
  وی مسئول انجمن صنفی خیاطان، کارشناس المپیاد کشوری مهارت های فنی و حرفه ای است و همکاری با آموزشکده ی فنی قائم زنجان دارد.

,
,

 مخترع مربی مستقیم بوده و بر کار مربیان نیز نظارت می کند،همه ساله تعدادی مربی از طریق آموزشگاه به جامعه معرفی می شود، هنرجویانی که در موسسه آموزش می بینند می توانند دیپلم کارو دانش گرفته و ادامه تحصیل دهند.

,

مهر انگیز مخترع در گفت و گو با خبرنگار موج رسا اظهار داشت: در منطقه خوزستان در اوایل انقلاب  اسلامی با دشمن می جنگیدم.

,

وی با بیان اینکه از اول تا آخر دوران دفاع مقدس در خوزستان ماندگار بودم، تصریح کرد:همسرم در دزفول خدمت می کرد و همانجا نیز جانباز شد.

,

این بانوی زنجانی با اشاره به اینکه از سال 69 به زنجان آمدم، خاطرنشان کرد: برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی خون و جان های بسیاری تقدیم شده است که باید قدر دان این نعمت بزرگ الهی بود.

,

این کارآفرین زنجانی با بیان اینکه اگر تفکر زن عوض شود جامعه عوض می شود، گفت:چرا که از دامن زن مرد به معراج می رود.

,

وی در خصوص فعالیت های خود بیان داشت: تلاش کرده ام تا برای جامعه خود مفید بوده و بانوان شایسته ای را برای کشور تربیت کنم.

,

وی با اشاره به نقش بانوان در تربیت خانواده، تصریح کرد: در خانواده زن همواره تاثیرگذار است اگر بانوان به خوبی تربیت شوند می توان جامعه را اصلاح کرد.

,

این بانوی کارآفرین با بیان اینکه نیمی از جمعیت جامعه زنان هستند و اقتصاد خانواده نیز در اختیار بانوان است، ادامه داد: بانوان می توانند موجب پویایی اقتصاد شوند.

,

مخترع با اشاره به اینکه افرادی که از طریق فعالیت ها و آموزش هایم به فعالیت مشغول هستند،غیر قابل شمارش است، افزود: 90 درصد فنی و حرفه ای ها و مربیان آموزش و پرورش شاگردان من بوده اند.

,

وی گفت:هیچ وقت برای تلاش کافی نیست،عاشق خانواده و شهر و کشورم هستم و مسئولیتی که دارم را با عشق انجام می دهم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه