اخبار داغ

نمایشگاهی با نگاه و ابزارهای متفاوت

گشایش نمایشگاه سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در تبریز

گشایش نمایشگاه سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در تبریز
همزمان با ایام دهه فجربا حضو جمعی از مسئولین و شهروندان نمایشگاه سبک زندگی ایرانی- اسلامی در فرهنگسرای بزرگ الغدیر در تبریز افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناخبر، همزمان با ایام دهه فجربا حضور آیت‌الله مجتهدشبستری، نماینده ولی‌فقیه در استان، نجفی شهردار تبریز و جمعی از مسئولین و شهروندان نمایشگاه سبک زندگی ایرانی- اسلامی در فرهنگسرای بزرگ الغدیر در تبریز افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناخبر,

این نمایشگاه که به همت موسسه مطالعاتی قرار زندگی تبریز و پشتبانی معاونت فرهنگی شهرداری تبریز به مدت ۲ ماه مراحل آماده سازی خود را پشت سر گذاشته است.

,

در این نمایشگاه با استفاده از سازه های طراحی شده، موشن گرافی، عکس و فیلم مخاطب از نزدیک مولفه های زندگی بر اساس سبک زندگی اسلامی ایرانی در محیط منزل و اجتماع با توجه مقتضیات امروز را مشاهد می کند.

,

در حاشیه های نمایشگاه هم مخاطبان خانم و آقا به صورت  جداگانه مشاوره هایی در خصوص نحوه تنظیم روابط در محیط خانواده را از مشاوران حاضر دریافت می کنند.

,

استفاده از ابزارهای روز در کنار نشان دادن نقاط قوت سبک زندگی اسلامی ایرانی از جمله ویژگی های طراحی شده این نمایشگاه است.

,

حجت‌الاسلام احمدحمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، گفت: این نمایشگاه با هدف ارتقای سطح آگاهی شهروندان و ترویج فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی تدارک دیده شده است.

,

گفتنی است با توجه به طولانی بودن مراحل آماده سازی، نمایشگاه به مدت چند ماه با هدف گذاری بازدید ۲۰۰ هزار شهروند تبریزی  آماده بازدید است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه