اخبار داغ

اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اصلاندوز

اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اصلاندوز
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهر مرزی اصلاندوز مغان اعلام موجودیت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار،محرم حاجی خواجه لو سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی منطقه اصلاندوز در این باره گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با رویکرد بازگشت به ارزش‌های انقلاب، در مسیر منویات مقام معظم رهبری حرکت خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

وی افزود: جبهه‌ مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اصلاندوز با حضور تمامی اقشار اعم از روحانیون، سران و معتمدین عشایر و طوایف، فرهنگیان، جوانان، زنان و رزمندگان و ایثارگران فعالیت اجتماعی، سیاسی و فرهنگی خود را در منطقه اصلاندوز آغاز کرده است.

,

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی منطقه اصلاندوز گفت: این جبهه با دعوت و هم اندیشی بیش از یک صد نفر که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند، تشکیل شد.

,

حاجی خواجه لو با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اصلاندوز صرفاً یک جریان نیست، افزود: این جبهه با رویکرد بازگشت به ارزش‌های انقلاب اسلامی از میان دلسوزان نظام و در مسیر منویات مقام معظم رهبری در خصوص مطالبه‌گری مردم از مسؤولان گام بر می‌دارد.

,

وی در پایان این جبهه را متعلق به عموم مردم دانست و از همه‌ دلسوزان انقلاب خواست همگام با مردم انقلابی سراسر کشور به این جبهه مردمی و فراجناحی ملحق شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه