اخبار داغ

معاون مرکز ملی فرش ایران:

صادرات ۲۳۱ میلیون دلاری فرش از ایران/ پیش‌بینی افزایش صادرات امسال فرش از ایران به ۳۵۰ میلیون دلار

صادرات ۲۳۱ میلیون دلاری فرش از ایران/ پیش‌بینی افزایش صادرات امسال فرش از ایران به ۳۵۰ میلیون دلار
معاون مرکز ملی فرش ایران با اشاره به میزان صادرات فرش از استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان ارزش صادرات فرش از ایران 231 میلیون دلار بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; مجتبی فیض‌الهی در مراسم افتتاح رسمی نمایشگاه فرش در زنجان با اشاره به میزان صادرات فرش از این به خارج از کشور اظهار کرد: در سال جاری 231 میلیون دلار فرش از ایران صادر شده و در مقایسه به مدت مشابه سال گذشته که 198 میلیون دلار بود 16.9 درصد افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا پایان سال جاری میزان صادرات فرش از ایران را افزایش دهیم گفت: براساس برآوردهای انجام شده تا پایان سال جاری صادرات فرش به 350 میلیون دلار افزایش می یابد.

,

معاون مرکز ملی فرش ایران در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص بیمه فرش بافان ابراز کرد: مدتی است بیمه فرشبافان قطع شده و در تلاش هستیم با تامین بودجه کافی بیمه فرشبافان در سال آینده فعال شود.

,

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم فرش ایران را در بازارهای جهانی بشناسانیم، گفت: حضور در نمایشگاه‌های بین المللی بهترین راه برای معرفی فرش ایرانی بوده است.

,

معاون مرکز ملی فرش دستبافت ایران با اشاره به ایجاد برند در تولید فرش گفت: از نظر طرح و نقش نیز اطلاعات مربوط به هر استان ثبت شده و به عنوان برند مطرح می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه