اخبار داغ

امام جمعه مشگین‌شهر:

مردم در 22 بهمن جواب رجز خوانی های ترامپ را خواهند داد

مردم در 22 بهمن جواب رجز خوانی های ترامپ را خواهند داد
امام جمعه مشگین‌شهر گفت: مردم در روز22بهمن خروشان جواب رجز خوانی های ترامپ را خواهند داد چرا که مردم ایران از شیطان بزرگتر از این هم واهمه ای ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، جشن انقلاب شهرستان مشگین‌شهر با حضور امام جمعه شهرستان، رئیس بسیج هنرمندان استان و رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار اندیشه شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

در  این مراسم حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی پیرو راه مکتب حسینی بود گفت: پیروزی انقلاب مدیون هدایت های امام راحل بود و راه ماندگاری انقلاب پیروی محض از ولایت فقیه است.

,

 

,

حجت الاسلام باوقار باتاکید بر رجز خوانی های زود هنگام ترامپ برگفته ی رهبری تاکید کرده و گفت: مردم در روز22بهمن خروشان جواب رجز خوانی های ترامپ را خواهند داد چرا که مردم ایران از شیطان بزرگتر از این هم واهمه ای ندارند.

,

 

,

در بخشی از این جشن انقلاب اشعاری از شاعران مشکین شهری ازجمله استاد مهریورز،علی بدلی،کیوان قربانی در وصف انقلاب اسلامی قرائت شد.

,

 

,

همچنین در این مراسم خواننده ی مشکین شهری کیوان ناصری 2 قطعه از آهنگ‌های انقلابی خود را به صورت زنده به نمایش گذاشت.

,

 

,

در پایان مراسم مسابقه فرهنگی برگزار شد و درانتها از برگزیدگان مسابقه کتبی وصیت نامه حصرت امام راحل و مسئولین کارگاه‌های آموزشی برنامه های دهه فجر و عوامل اجرایی و هنرمندان مشگین‌شهری تجلیل به عمل آمد.

,

 

,

به گزارش سفیرمشکین، بعد از پایان جشن انقلاب امام جمعه مشگین‌شهر، امام جمعه لاهرود، مسئول بسیج هنرمندان استان و سایر مسئولان شهرستان از نمایشگاه آثار تصویرساز نیر پیکام بازدید کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه