اخبار داغ

دبستان 12 کلاسه حضرت «آیت الله خامنه ای» مسکن مهر پارس آباد افتتاح شد + عکس

دبستان 12 کلاسه حضرت «آیت الله خامنه ای» مسکن مهر پارس آباد افتتاح شد + عکس
همزمان با دهه مبارک فجر دبستان 12 کلاسه حضرت آیت الله خامنه ای در مسکن مهر شهرستان پارس آباد با حضور استاندار اردبیل افتتاح و به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، لطفی مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل در آیین بهره برداری این طرح آموزشی اظهار داشت: برای ساخت این واحد آموزشی 23 میلیارد ریال هزینه شده است که از محل اعتبارات ملی تامین اعتبار و توسط اداره کل نوسازی استان ساخته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان,

وی افزود: این مدرسه با زیربنای 2450 متر مربع و 1850 متر محوطه سازی در سه طبقه بر اساس استاندارد و آیین نامه ملی ساختمان در مسکن مهر پارس آباد ساخته شده است.

,

لطفی با بیان اینکه عملیات احداث این مدرسه از سال 92 آغاز شده بود، گفت: این واحد آموزشی که مزین به نام حضرت «آیت الله خامنه ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی است شامل 12 کلاس درس مجهز به کلیه امکاناتی همچون سه آزمایشگاه، اتاق معلم و مدیریت، بهداشت، اتاق دفتری، کتابخانه و مجهز به سیستم اطفاء حریق می باشد.

,

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل در ادامه گفت: امسال در سطح شهرستان پارس آباد چهار مدرسه ارشاد، حکمت، مدرسه 3 کلاسه بنیاد برکت در روستای حاج عوض قشلاقی و آیت الله خامنه ای افتتاح و به بهره برداری رسیده است که برای این مدارس که شامل 33 کلاس درس هستند 56 میلیارد ریال هزینه شده است.

,

وی با بیان اینکه 143 مدرسه در شهرستان پارس آباد به تاسیسات حرارتی مجهز شده، خاطرنشان کرد: برای این تعداد مدرسه 23 میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هزینه شده است.

,

به گزارش آران مغان، در آئین افتتاح دبستان مسکن مهر پارس آباد، استاندار اردبیل، نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس، فرماندار و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

, آران مغان,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه