اخبار داغ

دژاگه: خوش‌شانس بودیم آرژانتین را می‌بردیم/ وقتش است به بوسنی گل بزنیم

دژاگه: خوش‌شانس بودیم آرژانتین را می‌بردیم/ وقتش است به بوسنی گل بزنیم
بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اگر در بازی با آرژانتین کمی خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم به گل برسیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، اشکان دژاگه در خصوص دیدار تیم‌های ایران و آرژانتین گفت: فکر کنم در این بازی خوب کار کردیم و به دنیا نشان دادیم که می‌توانیم با تیم‌های بزرگ، خوب بازی کنیم و اگر کمی شانس داشتیم می‌توانستیم نتیجه خوبی از این بازی بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
 
,
وی ادامه داد: بر روی خود من هم یک پنالتی صد در صد رخ داد اما به هر حال فوتبال همین است و نمی‌توان بعد از بازی در مورد این قضیه صحبت کرد. ما باید تا بازی با بوسنی استراحت کنیم چرا که هنوز شانس داریم تا به مرحله بعد جام جهانی برویم و اگر جلوی بوسنی همین‌گونه بازی کنیم می‌توانیم این تیم را شکست دهیم و به دور بعد جام جهانی برویم.
,
 
,
بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: بازی با تیم‌های آمریکای جنوبی سخت است چرا که تیم‌های خوبی هستند اما ما سعی می‌کنیم بهتر از بازی قبل بازی کنیم. به هر حال نباید یادمان برود که تیمی که با آن بازی کردیم آرژانتین بود اما به نظرم مهم این است که خوب بازی کردیم.
,
 
,
وی در ادامه با بیان اینکه با این باخت ناامید نشده‌ایم، تصریح کرد: ما هنوز امیدمان را از دست ندادیم اما به هر حال بعد از بازی و باخت کمی ناراحت هستیم اما فوتبال همین است و فکر می‌کنم همه بازیکنان از بازی که ارائه کردند شاد هستند و باید سعی کنند در بازی بعد هم اینطور بازی کنیم تا مردم ایران را شاد کنیم.
,
 
,
دژاگه در مورد اعتراض کی‌روش به داور درباره پنالتی که نگرفتند، گفت: به هر حال آن صحنه پنالتی بود و شاید اگر آن پنالتی گرفته می‌شد و ما از آرژانتین جلو می‌افتادیم کار برای آنها سخت می‌شد اما باید در بازی، بازی خوبی ارائه دهیم و فکر می‌کنم اگر همین طور بازی کنیم می‌توانیم از گروهمان بالا برویم.
,
 
,
وی ادامه داد: در این بازی نه تنها من بلکه قوچان‌نژاد هم شانس گلزنی داشت و شاید اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم گل بزنیم که اگر به گل می‌رسیدیم قطعا بازی عوض می‌شد اما به هر حال فوتبال همین است و فکر می‌کنم دروازه‌بان آنها روز خوبی داشت که توپ‌های ما را گرفت اما ما با آرژانتین بازی کردیم و همه مردم ایران دیدند که جنگیدیم و همه جانمان را برای تیم ملی گذاشتیم.
,
 
,
بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص میزان رضایتش از بازی خودش در مقابل آرژانتین خاطر نشان کرد: من بعد از بازی با نیجریه از عملکرد خودم راضی نبودم اما بچه‌ها خوب بازی کردند اما می‌توانیم بهتر باشیم و خود من هم سعی کردیم در بازی امروز بهتر کار کنم تا به تیم کمک کنم و فکر می‌کنم در بازی بعد هم می‌توانیم بهتر باشیم و به مرحله بعد جام جهانی صعود  کنیم.
,
 
,
وی در پایان گفت: در بازی با بوسنی دیگر وقتش است که گل بزنیم.
,
 
,
انتهای پیام/ی
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه