اخبار داغ

فجر ۹۵ / اظهارات مسئولان استان سمنان در راهپیمایی امروز؛

ما فرزندان عاشوراییم/ رئیس جمهور جدید آمریکا باید تست سلامت روانی بدهد

ما فرزندان عاشوراییم/ رئیس جمهور جدید آمریکا باید تست سلامت روانی بدهد
مسئولان و مدیران استان سمنان در جمع راهپیمایان روز 22 بهمن امسال بر ضرورت تبعیت از فرامین رهبری و حفظ وحدت و انسجام ملی تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، مسئولان و مدیران ارشد استان سمنان نیز همگام با اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

در مراسم راهپیمایی امسال در مرکز استان، آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، خباز استاندار سمنان، همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، قنبری معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، قاسمی فرمانده نیروی انتظامی استان، دانایی فرماندار سمنان، کارخایی مدیرکل پدافند غیرعامل استان، موسوی شهردار سمنان و جمع کثیری از مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند.

,

وحدت و همدلی پیام اصلی راهپیمایی امسال بود

, وحدت و همدلی پیام اصلی راهپیمایی امسال بود,

آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در حاشیه این راهپیمایی با بیان اینکه مردم استان یکبار دیگر با حضور خود با آرمانهای امام، انقلاب و رهبری تجدید میثاق کردند گفت: مردم نشان دادند در تبعیت از فرامین ولایت فقیه تردید نمی کنند و آماده جانفشانی در راه ارزش ها و آرمانهای انقلاب هستند.

,

شاهچراغی تصریح کرد: مهمترین پیام حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی همدلی و وحدت بود و دنیا باید بداند ملت ایران هیچ گاه صحنه دفاع از ارزش ها و آرمانهای انقلاب را ترک نخواهند کرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: حضور نسل جوان در این راهپیمایی نشان می دهد انقلاب اسلامی در قلب ملت ایران جای دارد و دشمنان قادر نخواهند بود این عشق و شور را از مردم و نسل های جوان جدا کنند.

,

رئیس جمهور جدید آمریکا باید تست سلامت روانی بدهد

, رئیس جمهور جدید آمریکا باید تست سلامت روانی بدهد,

محمدرضا خباز استاندار سمنان در راهپیمایی امروز در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 38 سال گذشته گفت: انقلاب اسلامی ایران مانند انقلاب امام حسین (ع) هر روز باشکوه تر از گذشته تجلی می یابد و همانطور که نهضت عاشورا نیز هرسال پررنگ تر از سال قبل است می توان گفت ویژگی های قیام امام حسین (ع) در کالبد انقلاب اسلامی نیز وجود دارد.

,

استاندار سمنان افزود: ملت شریف ایران در اقصی نقاط کشور با حضور خود نشان دادند که همچنان بر آرمانهای امام، شهدا و رهبری تاکید دارند.

,

خباز در پاسخ به این سوال که پیام ملت ایران به اظهارات رئیس جمهور جدید آمریکا چه خواهد بود اظهار کرد: معتقدم قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باید از رئیس جمهور تازه کار آمریکا تست سلامت روانی گرفته می شد که قطعا اگر این اتفاق می افتاد اثبات می شد که وی شایستگی این مسئولیت را ندارد.

,

وی ادامه داد: مردم ایران پاسخ اظهارات سخیف و توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا را در کف خیابان های ایران دادند چرا که در محرم سال 61 هجری وقتی نامه ابن زیاد به دستان مبارک امام حسین (ع) رسید امام گفتند این نامه ارزش پاسخ دادن ندارد و پاسخ آنرا در روز عاشور با آن خطبه مشهور دادند و  فرمودند من بین زندگی با ذلت و کشته شدن با عزت، هرکز ذلت را نخواهم پذیرفت.

,

نماینده دولت در استان تصریح کرد: مردم ایران فرزندان مکتب عاشورا و قیام امام حسین (ع) هستند و از این تهدیدات هیچ ترس و واهمه ای نخواهند داشت.

,

ترامپ بسیار کوچکتر از آن است که ملت ایران بخواهد به یاوه گویی هایش پاسخ دهد

, ترامپ بسیار کوچکتر از آن است که ملت ایران بخواهد به یاوه گویی هایش پاسخ دهد,

احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی نیز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشن انقلاب امسال به یک جشن ملی بزرگ تبدیل شده بود گفت: در 22 بهمن امسال اقشار محتلف مردم با گرایش های گوناگون حضور داشتند که این موضوع نویدبخش آینده ای بسیار خوب  برای کشور خواهد بود.  

,

همتی در پاسخ به سوال خبرنگار مرآت در خصوص اظهارات رئیس جمهور جدید آمریکا نیز اظهار کرد: قطعا ترامپ و امثال وی بسیار کوچکتر از آن هستند که ملت ایران بخواهند به یاوه گویی انها پاسخ دهند.

,

وی خاطرنشان کرد: از این پس حضور ملت در صحنه های مختلف برای سربلندی و توسعه کشور خواهد بود به گونه ای که هیچ تهدید نتواند کوچکترین خدشه ای بر اقتدار ملت ایران وارد کند.

,

نیروهای مسلح گوش به فرمان رهبری هستند

, نیروهای مسلح گوش به فرمان رهبری هستند,

سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان نیز در گفتگو با خبرنگار مرآت با بیان اینکه مردم استان سمنان و بویژه مرکز استان سمنان با حضوری منسجم و کوبنده بار دیگر با آرمانهای امام و رهبری تجدید میثاق کردند گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال تجلی وحدت و همدلی مردم و مسئولان و تبلور اطاعت ملت از ولایت فقیه است.

,

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امروز پاسخی قاطع به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا بود گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند رئیس جمهور جدید آمریکا با اقدامات خود، عمق خباثت و کینه ورزی ایالات متحده را به جهانیان نشان می دهد.

,

وی ادامه داد: خوشبختانه از ابتدای انقلاب اسلامی نیروهای مسلح در کنار مردم بودند و با تبعیت محض از فرامین ولایت فقیه انسجام خود را روز به روز افزایش داده اند و به محض اینکه فرمانده معظم کل قوا دستور دهند آماده جانفشانی در راه آرمانها و ارزش های این ملت خواهند بود.

,

اظهارات رئیس جمهور جدید آمریکا پوچ و توخالی است

, اظهارات رئیس جمهور جدید آمریکا پوچ و توخالی است,

سید عباس دانایی فرماندار سمنان هم در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت اظهار کرد: امروز مردم شهیدپرور و ولایی سمنان با حضور خود مشت محکمی بر دهان استکبار کوبیدند و با حضور کم نظیر خود نشان دادند عاشق نظام و انقلاب هستند.

,

دانایی با بیان اینکه همه مسئولان باید قدردان این مردم باشند گفت: امیدوارم سالیان سال شاهد تجلی شکوه و عظمت انقلاب اسلامی در سراسر جهان باشیم.

,

فرماندار سمنان با تشکر از مردم سمنان به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: شعارهای رئیس جمهور جدید آمریکا جز رجزخوانی های توخالی و پوچ هیچ چیز دیگری نیست و ملت ایران هم با حضور خود بارها نشان داده اند که هیچ ارزشی برای تهدیدات دشمنان قائل نمی شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه