اخبار داغ

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز؛

با مذاکره نمی‌توان روابط ایران و آمریکا را بهبود بخشید/ حمایت از مستضعفان جزو آرمان‌های امام بود اما در بین مسئولین جا نیفتاد

با مذاکره نمی‌توان روابط ایران و آمریکا را بهبود بخشید/ حمایت از مستضعفان جزو آرمان‌های امام بود اما در بین مسئولین جا نیفتاد
حاجی زاده گفت: ترامپ کاری کرد که همه بفهمند با مذاکره روابط ایران و آمریکا بهبود نمی‌یابد و گرهی از مشکلات باز نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید حاجی زاده در حاشیه‌ی راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با آناج اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا از شعارهای اصلی و از آرمان‌های انقلاب اسلامی است، چراکه آرمان انقلاب مبارزه با استکبار است و آمریکا نمود استکبار جهانی می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: برقراری عدالت در جامعه و حمایت از مستضعفان از اهدافی بود که مردم را به مبارزه علیه رژیم پهلوی تحریک کرد و مورد تاکید امام بود، اما امروز آنطور که باید مورد توجه مسئولین قرار نگرفته و در جامعه جا نیفتاده است.

,

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز ابراز داشت: مذاکراتی که در موضوع هسته‌ای انجام گرفت و از نتایجی که در پی داشت، مشخص شد که آمریکا به تعهدات خود پایبند نیست و مذاکره فایده‌ای در بهبود روابط ایران و آمریکا ندارد.

,

وی در ادامه خطاب با اشاره به فرمایشات رهبری، خاطرنشان کرد: ترامپ کار ما را راحت‌تر کرد و عده‌ای فهمیدند که مذاکرات با آمریکا مخصوصا با این رئیس‌جمهور احمق کاری را حل نخواهد کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه