اخبار داغ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد؛

کشف حدود ۲ تن انواع مواد مخدر در گیلان

کشف حدود ۲ تن انواع مواد مخدر در گیلان
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: در دهه ماه گذشته یک تن و ۹۶۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، “احداله احدی” صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و صداو سیمای مرکز گیلان با اشاره به اهمیت کنترل آسیب های مواد مخدر، اظهار داشت: گزارش های مردمی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر بسیار تاثیر گذار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی با تصریح براینکه مردم میتوانند برای گزارش با شماره تلفن ۱۲۸ تماس حاصل کنند، متذکرشد: پلیس آماده دریافت گزارش های مردمی و جمع آوری سوداگران مرگ است.

,

احدی با تاکید براینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان ۳۰ درصد افزایش کشفیات داشته است، خاطرنشان کرد: ۳۳ درصد افزایش دستگیری داشته ایم.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با یادآوری اینکه ۵۵ باند مواد مخدر نیز از سال گذشته تا اکنون در استان منهدم شده اند، ادامه داد: در دهه ماه گذشته یک تن و ۹۶۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر بوده است.

,

این مسئول با بیان اینکه بیشترین مواد مخدر کشف شده در استان تریاک است، گفت: مواد مخدر صنعتی مضرات بیشتری نسبت به مواد مخدر سنتی دارند.

,

احدی با اشاره به اینکه دوستان ناباب و معاشرت با انسان های آلوده، جوانان را به سمت موادمخدر می کشاند، خاطرنشان کرد: مبدا ورود مواد مخدر به استان گیلان بیشتر از شرق کشور است.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با تاکید بر اینکه پلیس در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است، خاطرنشان کرد: پیشگیری در شیوع مواد مخدر بسیاری از هزینه های مادی و احتماعی جامعه را کم می کند.

,

این مسئول با یادآوری اینکه پلیس مقتدرانه جلودار قاچاقچیان مواد مخدر است، ادامه داد:پلیس گیلان با اجرای طرح های والعادیات توفیقات بالایی در کشف مواد مخدر داشته است.

,

وی با بیان اینکه ما با برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای نهاد های خانوادگی و اجتماعی، تولید محتواهای آموزشی، برگزاری نمایشگاه ها، ۷ هزار ساعت آموزش آسیب شناسی و مضرات مواد مخدر در سطح مدارس و دانشگاهی پیشگیری را در دستور کار قرار داده ایم، متذکرشد: آگاهسازی و اطلاع رسانی دقیق به جامعه، بسیاری از جرایم و معضلات این حوزه را کاهش می دهد.

,

این مقام انتظامی با تصریح براینکه بیکاری و عدم تربیت های خانوادگی بیشترین علت گرایش به مواد مخدر است، گفت: بیشترین افراد دستگیر شده و معتاد در میانگین سنی ۳۵ سال هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه