اخبار داغ

تحولات منطقه؛

ناکام ماندن فرار فرماندهان ارشد داعش به سوریه+ نقشه

ناکام ماندن فرار فرماندهان ارشد داعش به سوریه+ نقشه
نیروهای عراقی موفق شدند با هوشیاری کامل فرار فرماندهان ارشد گروه تروریستی داعش از عراق به سمت سوریه را ناکام بگذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، ده‌ها تن از عناصر تروریستی داعش محاصره‌شده در شهر «تلعفر» واقع در محور غربی شهر موصل در استان نینوا عراق باهدف فرار به کشور سوریه عملیات گسترده‌ای را علیه مواضع نیروهای بسیج مردمی آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز،,

در این عملیات تروریست‌ها ابتدا 20 خودروی زرهی و انتحاری را به سمت مواضع نیروهای بسیج مردمی در روستاهای «الشریعه، عین الحصان وعین طلاوی» آغاز کردند.

,

نیروهای عراقی مستقر در روستاها با پشتیبانی جنگنده‌های عراقی موفق شدند 17 خودروی زرهی و انتحاری را قبل از رسیدن به روستاها منهدم کنند.

,

عناصر داعش هم‌زمان با شکست عملیات نفوذ خودروهای انتحاری به مواضع نیروهای عراقی، عملیات خود را به‌صورت گسترده آغاز کردند. نیروهای «کتائب حزب‌الله و تیپ علی‌اکبر (ع)» وابسته به نیروهای بسیج مردمی مستقر در روستاها با آمادگی کامل مقابل حملات تروریست‌ها ایستادگی کردند و موفق شدند بعد از 6 ساعت درگیری با آن‌ها بیش از 50 عنصر داعش ازجمله چند فرمانده ارشد را به هلاکت برسانند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده هدف از عملیات تروریست‌ها، فرار تعدادی از فرماندهان ارشد داعش محاصره‌شده از شهر «تلعفر» به سمت مرز سوریه بود که با هوشیاری نیروهای عراقی ناکام ماندند.

,

دریافت نقشه با کیفیت

, دریافت نقشه با کیفیت,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه