اخبار داغ

معاون امداد و نجات هلال احمر استان خبر داد

امدادرسانی ۳۶ تیم عملیاتی در جاده‌های قزوین

امدادرسانی ۳۶ تیم عملیاتی در جاده‌های قزوین
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: هم اکنون نیروهای امدادی در قالب 36 تیم عملیاتی در جاده های استان امداد رسانی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با  شاخص، با اعلام امداد رسانی به بیش از پنج هزار نفر گرفتار در برف، اظهار کرد: هم اکنون نیروهای امدادی با ۱۱۱ نیرو در قالب ۳۶ تیم عملیاتی در جاده های استان امداد رسانی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین همچنین از اسکان ۴۱۰ خانوار در سوله ها و مساجد بین راهی خبر داد و گفت: به منظور تامین رفاه این خانوارها ۸۲۰ تخته پتو و پنج هزار و ۱۸۸ بسته جیره خشک بین آنها توزیع شده است.

,

این مسوول با اشاره به رهاسازی ۲ هزار خودروی گرفتار شده در برف، تصریح کرد: در این مدت همچنین نجات‌گران هزار و ۷۴۶ خودروی گرفتار در کولاک را بیرون کشیدند و ۱۸۰ خودرو را به زنجیر چرخ مجهز کردند.

,

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر امدادگران هلال‌احمر در همه محورهای برف‌گیر استان حضور دارند و در صورت نیاز و درخواست کمک های امدادی به سرعت در محل حضور می‌یابند.

,

این مسوول یادآور شد: با توجه به تشدید بارش ها در محورهای استان در صورت نیاز به اسکان اضطراری و یا وجود افراد در راه مانده هیچ گونه مشکل و محدودیتی نداریم و زیرساخت های لازم برای خدمات رسانی به مسافران پیش بینی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه