اخبار داغ

تطهیر خیانت سران فتنه با اسم رمز "آشتی ملی"

تطهیر خیانت سران فتنه با اسم رمز "آشتی ملی"
عناصر جدا شده از ملت و رهبری که در حوادث سال 88 با اسم رمز تقلب، اقدامات ساختارشکنانه خود را عملیاتی کردند، این روزها با فریبی جدید را با عنوان آشتی ملی در رسانه ها مطرح می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یادداشت اختصاصی مرآت- "در انتخابات سال ۸۸، آن کسانی که فکر می‌کردند در انتخابات تقلب شده، چرا برای مواجهه با تقلب، اردوکشی خیابانی کردند؟ چرا این را جواب نمی‌دهند؟ صد بار ما سوال کردیم؛ نه در مجامع عمومی، نه خیر، به شکلی که قابل جواب دادن بوده؛ اما جواب ندارند. خب، چرا عذرخواهی نمی‌کنند؟ در جلسات خصوصی می‌گویند ما اعتراف می‌کنیم که تقلب اتفاق نیفتاده بود. خب، اگر تقلب اتفاق نیفتاده بود، چرا کشور را دچار این ضایعات کردید؟ چرا برای کشور هزینه درست کردید؟ اگر خدای متعال به این ملت کمک نمی‌کرد، گروه‌های مردم به جان هم می‌افتادند، می‌دانید چه اتفاقی می‌افتاد؟ می‌بینید امروز در کشورهای منطقه، آنجاهایی که گروه‌های مردم مقابل هم قرار می‌گیرند، چه اتفاقی دارد می‌افتد؟ کشور را لب یک چنین پرتگاهی بردند؛ خداوند نگذاشت، ملت هم بصیرت به خرج دادند. در قضایای سال ۸۸، این مسئله اصلی است؛ این را چرا فراموش می‌کنید؟"

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

این جملات تنها بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص فتنه 88 است. ایشان در سالهای اخیر بارها و بارها بر حساس بودن موضوع فتنه تاکید کرده اند تا جایی که  در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور در تاریخ 12/4/95  به صراحت فرمودند: "برای من این تقسیمات اصولگرا و اصلاح‌طلب مطرح نیست؛ من به این اسمها اصلاً اهمّیّتی نمیدهم و توجّه ندارم، امّا روی مسئله‌ فتنه حسّاسم."

,

با این وجود اما عده ای از چهره های سیاسی کشور با اظهاراتی متفاوت تلاش می کنند خیانت سران فتنه را کمرنگ جلوه داده و حتی با فراری رو به جلو سایرین را مقصر حوادث آن سال قلمداد کنند. این در حالی است که طبق اسناد منتشر شده، طراحی آشوب های سال 88 ماهها قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کمیته ای تحت عنوان کمیته صیانت از آرا  پیگیری شده بود. کمیته ای که اعضای اصلی آن پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 88 به علت اتهامات گسترده امنیتی و اقدامات ساختارشکنانه، بازداشت و محاکمه شدند.

,

عناصر جدا شده از ملت و رهبری که در حوادث سال 88 با اسم رمز تقلب، اقدامات ساختارشکنانه خود را عملیاتی کردند، این روزها با طرح فریبی جدید در تلاشند همان اهداف را از دریچه ای جدید دنبال نمایند.

,

تردیدی نیست که اسم رمز "آشتی ملی" صرفا با هدف تطهیر خیانت ها، خرابکاری ها و خسارت های بی سابقه سران فتنه و به صورت خاص میرحسین موسوی، مهدی کروبی و سید محمد خاتمی و زمینه سازی برای بازگشت نرم این افراد به فضای سیاسی کشور صورت می گیرد اما سوال اینجا است چرا شخصیت های انقلابی در این خصوص موضع قاطع اتخاذ نمی کنند؟

,

مساله دیگر آنکه چگونه ممکن است افرادی که باعث شدند دشمنان ریشه دار امام و انقلاب به ایجاد شکاف در جامعه ایرانی امیدوار شوند و تحریم های بی سابقه ای علیه کشور وضع کنند بدون آنکه توسط دستگاه قضایی مورد سوال، مواخذه و محاکمه قرار گرفته باشند به دامان ملت نجیب ایران بازگردند؟

,

نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی از دستگاه های مسئول سوال می کنند تا چه زمانی قرار است با فتنه انگیزی این جماعت کینه توز و ساختار شکن که به تعبیر امام امت، کشور را تا لبه پرتگاه برده بودند تساهل و تسامح شود و هتاکی این گروه به ارزش های انقلاب ادامه یابد؟

,

دوستداران انقلاب اسلامی به تبعیت از ولی امر خود نه با کلید واژه ای انحرافی با عنوان آشتی ملی و نه با هیچ اسم رمز دیگری، خیانت ها و ساختار شکنی های فتنه گران را فراموش نکرده و نخواهند کرد و از شخصیت ها، نهادها و دستگاه های مسئول تقاضا دارند قاطعانه در برابر این گونه طراحی های فریبکارانه ایستادگی کنند.

,

مسعود تبریزی

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه