اخبار داغ

استاندار قزوین عنوان کرد؛

آمریکا دشمن قسم خورده نظام جمهوری اسلامی

آمریکا دشمن قسم خورده نظام جمهوری اسلامی
استاندار قزوین گفت: آمریکا دشمن قسم خورده‌ای است که هر موقع فرصتی پیدا کند به انقلاب اسلامی ضربه خواهد زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون همتی استاندار قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در جریان مذاکرات اظهار کرد: آمریکا هرگز قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص، ,

وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران باید راه انقلاب را با بدون وقفه ادامه دهد، افزود: تلاش ما در نظام بین‌الملل به معنای اعتماد به آمریکا نیست.

,

استاندار قزوین در ادامه ابراز کرد: آمریکا دشمن قسم خورده‌ای است که هر زمان فرصتی پیدا کند به انقلاب اسلامی ضربه خواهد زد.

,

این مقام مسوول با اشاره به اظهارات تهدیدآمیز ترامپ علیه ایران، تصریح کرد: ترامپ اگر عقل داشته باشد با دم شیر بازی نمی‌کند.

,

ایران رسما به عنوان یک کشور هسته‌ای در جهان پذیرفته شده است

, ایران رسما به عنوان یک کشور هسته‌ای در جهان پذیرفته شده است,

همتی بیان کرد: ملت ایران اسلامی همواره با انسجام و وحدتی که دارند و با تبعیت از ولایت فقیه در تمام عرصه‌های تاریخ در صحنه حاضر بوده و از انقلاب و نظام دفاع می‌کنند.

,

وی تشریح کرد: ما باید منطق قوی و صلح آمیز جمهوری اسلامی و ملت ایران را در صحنه‌های جهانی به همه همگان نمایش دهیم و با پشتوانه الهی و مردمی اهداف خود را دنبال کنیم.

,

استاندار قزوین در خصوص آینده برجام گفت: دولت توانسته است بخش عظیمی از توافقات هسته‌ای را اجرایی کند و علی رغم کارشکنی‌های دشمن با تکیه بر هدایت‌‌های حکیمانه رهبری و ملت نیز برای دست‌یابی به اهداف هسته‌ای تلاش خواهد کرد.

,

این مقام مسوول تاکید کرد: کشور ایران در نظام بین الملل رسما به عنوان یک کشور هسته‌ای پذیرفته شده و این موضوع قابل برگشت نیست.

,

هیچ کس نمی‌تواند مانع فعالیت‌های هسته‌ای ایران شود

, هیچ کس نمی‌تواند مانع فعالیت‌های هسته‌ای ایران شود,

همتی اذعان داشت: ایران امروز در بازارهای هسته‌ای دنیا تبادل محصول می‌کند و در میان ۵۷ کشور اسلامی در بحث هسته‌ای به پیشرفت‌های بی‌نظیری دست یافته است.

,

وی افزود: قطعا انرژی هسته‌ای در ابعاد صلح آمیز در جمهوری اسلامی ایران به شکوفایی خود می‌رسد و هیچ کس حق ندارد حرکت ما را در این مسیر منع کند چراکه به طور قانونی به عنوان یک کشور هسته‌ای پذیرفته شده‌ایم.

,

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: امنیت و اقتدار ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های داخلی و خارجی در گرو تقویت ایمان به خداوند، تبعیت از رهبری و ولی فقیه و اتحاد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه