اخبار داغ

پرورش دهنده نمونه زنبور عسل خبرداد:

آموزش 70 نفر در پرورش زنبور عسل/گامی دیگر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی+ تصاویر

آموزش 70 نفر در پرورش زنبور عسل/گامی دیگر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی+ تصاویر
پرورش دهنده نمونه زنبور عسل از برگزاری کلاس های اموزشی پرورش زنبور عسل در شهرستان قروه خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، موسی شریفی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این کلاس ها در دو بخش تئوری و عملی برگزار می شود که کلاس های تئوری هم اکنون در شهر دزج آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی افزود: کلاس های تئوری به مدت یک هفته طول خواهد کشید که در طول این مدت، کارآموزان با لوازم پرورش زنبور عسل، مدیریت فصل ها و ماه ها در پرورش، انواع نژادها، آفات و بیماریهای زنبور عسل، کوچ زنبورها، محصولات و نحوه فرآوری آن و تولید ژل رویال آشنا خواهند شد.

,

, ,

این کارآفرین قروه ای خاطر نشان کرد: با توجه به اشتیاق افراد و نیز پتانسیل های موجوذد در شهرستان قروه این کلاس ها با هماهنگی جهادکشاورزی شهرستان قروه برگزار می شود.

,

وی به ارائه مدرک آموزشی برای کارآموزان خبرداد و تصریح کرد: در راستای اجرا و تحقق اقتصاد مقاومتی این کلاس ها برگزار می شود که به افراد علاقه مندی که آموزش لازم را ببینند به هر نفر 3 کندو در پایان اعطا می شود تا با استفاده از این کندوها به پرورش زنبور عسل بپردازند.

,

, ,

شریفی با بیان اینکه هزینه تمامی کلاس ها و کندوها را خود پرداخت می کند افزود: افراد می توانند پس از طی اموزش های لازم طبق هماهنگی های انجام شده تسهیلات اقتصاد مقاومتی را از طریق بسیج سازندگی دریافت نمایند و کسب و کار خود را رونق ببخشند.

,

این زنبور دار نمونه گفت: هم اکنون 70 نفر در حال اموزش در این دوره هستند و انتظار داریم با برگزاری مجدد این کلاسها شاهد حضور بیشتر مردم باشیم.

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه