اخبار داغ

مدیر جامعه القرآن خوهران سمنان خبر داد:

برگزاری مسابقات قرآنی با حضور ۱۷۵ شرکت کننده

برگزاری مسابقات قرآنی با حضور ۱۷۵ شرکت کننده
مدیر جامعه القرآن خواهران سمنان از برگزاری مسابقات قرآنی با حضور ۱۷۵ شرکت کننده خواهر در سمنان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مدیر جامعه القرآن خواهران سمنان در گفتگو با خبرنگار شاخه طوبی از برگزاری مسابقات قرآنی ویژه خواهران خبر داد و گفت:این مسابقات 28 لغایت29 اسفند ماه یعنی پنجشنبه و جمعه همین هفته در جامعه القرآن سمنان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخه طوبی,

میرحاج در ادامه گفت:این مسابقات در رشته های حفظ (درسطوح مختلف)، ترتیل خوانی و تفسیر قرآن با حضور 175 شرکت کننده آغاز می شود.

,

وی هدف اصلی از برگزاری این مسابقات را ایجاد رقابتی سالم در جهت بهبود کیفیت کار و ترقیب شرکت کنندگان در همین جهت عنوان کرد.

,

میرحاج در ادامه گفت: فهم عمیق آنچه آموخته شده، نتیجه گیری از تلاشی که قرآن آموزان داشته اند،افزایش اعتماد به نفس، ایجاد توانایی برای ارائه مطلبی که آموخته اند و ایجاد انگیزه برای ادامه کار در رشته مود نظرشان از دیگر اهداف این مسابقات است.

,

وی ضمن بیان اینکه شرکت کنندگان در این مسابقات خود را محک می زنند، افزود: در پایان مسابقات به شرکت کنندگان کارنامه ای داده می شود تا سطح خود را بسنجند و در جهت بهبود کار خویش برآیند.

,

مدیر جامعه القرآن خواهران سمنان اظهار کرد:ما درصدد آن هستیم تا با ترویج فرهنگ قرآن آینده خوبی را برای جوانانمان رقم بزنیم و این مسابقات نیز به همین بهانه برگزار می شود و هدف نهایی ما این است تا در کنار حفظ قرآن عمل به قرآن هم داشته باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه