اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان:

سایه تعطیلی بر سر ۱۵۰ معدن اصفهان/ ۱۲۰ واحد معدنی در یک سال گذشته مجوز تعطیلی گرفته‌اند

سایه تعطیلی بر سر ۱۵۰ معدن اصفهان/ ۱۲۰ واحد معدنی در یک سال گذشته مجوز تعطیلی گرفته‌اند
احمدیه بابیان اینکه از سال گذشته ۱۲۰ مورد از این واحدها برای تعطیلی از سازمان متبوع ما مجوز گرفته‌اند، گفت: ۱۵۰ معدن نیز با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان صبح امروز در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان 9 هزار و 200 واحد پروانه بهره‌برداری صنعتی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

اسرافیل احمدیه با بیان اینکه از این تعداددو هزار و 550 واحد در بخش معدن هستند، گفت: حدود 206 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان اصفهان انجام شده که 142 هزار میلیارد ریال آن در بخش صنایع معدنی است.

,

وی با بیان اینکه 80 هزار نفر اشتغال در صنایع معدنی استان هستند، اظهار کرد: حدود پنج هزار و 800 جواز تأسیس در استان وجود دارد.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان با بیان اینکه در حوزه صنایع بالای 40درصد در سطح کشور بالاترین آمار را داریم، گفت:  امیدواریم بتوانیم طبق برنامه ریزی های انجام شده 180 هزار شغل را ایجاد کنیم.

,

احمدیه با اظهار اینکه در بخش معدن 255 پروانه اکتشاف در استان اصفهان وجود دارد، ادامه داد: 108 گواهی کشف صادر شده و نزدیک 775 پروانه بهره برداری معدن در استان صادر شده است.

,

وی با بیان اینکه از سال گذشته 120 مورد از این واحدها برای تعطیلی از سازمان متبوع ما مجوز گرفته اند، گفت: 150 معدن نیز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند، که امیدورایم با کمک به آنها از تعطیلی آنها جلوگیری کرد.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان با اشاره به مشکلات تأمین سوخت برای معدنکاران، اظهار کرد: قطعاً سختگیری‌هایی در استان در این زمینه وجود دارد.

,

احمدیه درباره میزان تولید معادن استان اصفهان، گفت: سالانه حدود 47 میلیون تن استخراج از معادن استان انجام می‌گیرد.

,

وی خاطرنشان کرد: 9 هزار نفر در واحدهای معدنی استان اصفهان مشغول به کار هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه