اخبار داغ

آزمون کتبی طرح حفظ قرآن کریم در جاجرم برگزار می شود

آزمون کتبی طرح حفظ قرآن کریم در جاجرم برگزار می شود
پنجمین مرحله آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم، فردا 28 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان های گرمه و جاجرم برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جاجرم؛ حجت الاسلام محمد محمد صالحی نیا ،رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های گرمه و جاجرم گفت: پنجمین مرحله آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم، 28 بهمن ماه با شرکت قریب به 400 نفر برگزار می شود.
 
وی افزود: آزمون کتبی طرح ملی حفظ در رشته های حفظ جزء30، جزء 30 و 1، جزء 30و 1 و 2، حفظ 5، 10، 15 و 20جزء و حفظ کل و حفظ موضوعی 150و 300 موضوع برگزار می شود.
 
حجت الاسلام صالحی نیا گفت: محل آزمون کتبی طرح ملی حفظ در شهرستان گرمه در محل موسسات قرآنی ، ایور محل امامزاده فخرالدین(ع)و در درق دبیرستان آزادگان  و همچنین در جاجرم در محل حسینیه انقلاب و در سنخواست و شوقان در محل موسسات قرآنی ساعت9 صبح برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جاجرم,
,
,
,
,


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های گرمه و جاجرم از امکان شرکت داوطلبان آزاد در این طرح خبر داد و خاطرنشان کرد: در این طرح حافظین باید در مسابقه کتبی 70 امتیاز را کسب کنند تا به عنوان برگزیده انتخاب و گواهینامه حفظ قرآن نیز به این افراد اعطا شود.

,
,

 

,

پایان خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه