اخبار داغ

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان:

بخاری نفتی در مدارس استان سمنان وجود ندارد

بخاری نفتی در مدارس استان سمنان وجود ندارد
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان اینکه امروز دیگر در کلاس‌های درس استان سمنان بخاری نفتی وجود ندارد بیان کرد: امروز 80 درصد از کلاس‌های درس استان سمنان از نظر سیستم‌های گرمایشی استاندارد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک دامغان ؛ ابوالفضل دربانی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار تیتریک از افتتاح 23 پروژه استاندارد سازی گرمایشی مدارس استان سمنان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این پروژه‌ها نیز با صرف 17 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , تیتریک دامغان ,

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان اینکه امروز دیگر در کلاس‌ های درس استان سمنان بخاری نفتی وجود ندارد بیان کرد: امروز 80 درصد از کلاس‌های درس استان سمنان از نظر سیستم‌های گرمایشی استاندارد است.

,

وی از استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی دیگر کلاس‌های درس استان سمنان تا پایان سال 96 خبر داد و اضافه کرد: تاکنون یک هزار و 944 کلاس درس در قالب 329 مدرسه استان سمنان استاندارد سازی گرمایشی شده‌اند.​

,

 ابوالفضل دربانی در ادامه اضافه کرد: بهره برداری از مدرسه سه کلاسه در روستای حسن آباد دامغان با اعتبار پنج میلیارد و 200 میلیون ریال از طرح های مهم نوسازی مدارس در استان سمنان بود که در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

,

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان در ادامه اضافه کرد: بهره برداری از مدرسه سه کلاسه در روستای حسن آباد دامغان با اعتبار پنج میلیارد و 200 میلیون ریال از طرح های مهم نوسازی مدارس در استان سمنان بود که در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

,

وی بیش از چهار هزار و 600 کلاس درس در استان سمنان فعال است که 38 درصد از آن تخریبی است و 43 درصد از نیازمند مقاوم سازی است.

,
 
,   ,   ,  ,

 

,


انتهای پیام /

,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه