اخبار داغ

طی 24 ساعت گذشته :

بیش از 11 هزار کیلو متر از محور های مواصلاتی زنجان برف روبی شده است/تردد در محور های کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است

بیش از 11 هزار کیلو متر از محور های مواصلاتی زنجان برف روبی شده است/تردد در محور های کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 11 هزار و 802 کیلومتر از محور های مواصلاتی استان زنجان برف روبی و تیغ زنی شده است، گفت: 4 هزار و 200 تن نمک پاشی در محور های مواصلاتی استان زنجان انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمد امینی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به وضعیت محور های مواصلاتی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: محور زنجان-دندی، زنجان- طارم و زنجان- تهم و چروزق کولاک شدید وجود دارد و تردد فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه محور زنجان- میانه،زنجان_بیجار(محدوده پاپایی)مه غلیظ وجو دارد که باعث کاهش دید افقی و کندی تردد شده است، تصریح کرد: رانندگان از سرعت و سبقت های غیر مجاز پرهیز کنند.

,

 رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خاطرنشان کرد: آزاد راه زنجان- قزوین، زنجان- تبریز، محور زنجان- خرمدره و ابهر و زنجان – سلطانیه و خدابنده تردد روان و عادی است.

,

امینی تاکید کرد: در طول 24 ساعت گذشته برف و روبی و نمک پاشی انجام شده است و در حال حاضر نیروهای راهداری استان زنجان در آماده باش کامل برای خدمت رسانی در محور های مواصلاتی استان زنجان حضور دارند.

,

وی با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته 4 هزارو 200 تن نمک پاشی در محور های مواصلاتی سطح استان زنجان انجام شده است، گفت: 11 هزارو 802 کیلومتر از محور های مواصلاتی استان زنجان توسط تجهیزات راهداری استان زنجان تیغ زنی و برف روبی شده است.

,

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خاطرنشان کرد:برای تردد ایمن، همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی (زنجیرچرخ، علائم هشداردهنده، پتو، لباس‌گرم، جیره‌ غذایی وغیره) در همه محور های مواصلاتی استان زنجان الزامی است.

,

امینی با اشاره به اینکه همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی در سایر محور های مواصلاتی استان زنجان لازم و ضروری است، تصریح کرد: رانندگان قبل از مسافرت از وضعت جوی راههای استان زنجان آگاه شده سپس اقدام به مسافرت کنند.

,

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خاطرنشان ساخت: رانندگان از سفرهای غیرضروری در طول شب و در محورهای کوهستانی و روستایی خودداری کنند.

,

وی در پایان گفت: هموطنان به محض اینکه قصد مسافرت کردند با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از باز بودن راه‌ها با خبر شوند و همچنین مسافران می‌توانند از طریق تلفن گویای ۱۴۱ و تماس با شماره تلفن چهار رقمی ١٨١٦ از وضعیت جاده‌ها با خبر شوند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه