اخبار داغ

نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان درمجلس:

احداث کتابخانه روستایی در گرمسار و آرادان در اولویت قرار گیرد

احداث کتابخانه روستایی در گرمسار و آرادان در اولویت قرار گیرد
نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس گفت: احداث کتابخانه های کوچک و به روز روستایی با حمایت موسسات علمی و عمرانی کشور همچون بنیاد برکت می تواند ظرفیت علمی روستا ها را در جهت کنترل و افزایش جمعیت بالا ببرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسار آنلاین جلسه بررسی مشکلات حوزه کتابخانه های شهرستان های گرمسارو ارادان با حضور مدیرکل کتاب خانه های استان و جمعی از مدیران در محل دفتر مجلس شهر گرمسار برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسار آنلاین,

غلامرضا کاتب؛ نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بابیان این مطلب گفت: ایجاد و توسعه کتابخانه های روستایی می تواند عامل موثری در تقویت و ارتقای مباحث فرهنگی و اجتماعی روستا ها را ایفا کند .

,

کاتب در ادامه به حمایت دستگاه های اجرایی شهرستان در جهت احداث یک کتابخانه جدید و به روز در شهر گرمسار به دلیل داشتن ظرفیت های مختلف حوزه علمی و فرهنگی در این منطقه تاکید کردو گفت: کتابخانه عمومی شهید مطهری گرمسار به دلیل قدمت طولانی نیازمند توجه و اختصاص زمینی خوب در جهت استقرار است .

,

نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: با توجه به اینکه حوزه کتاب ها در جهت تقویت و حمایت از نویسندگان بومی ایجاد کتاب خانه های باز و کوچک در سطح ادارات می تواند نقش بسزایی را ایفا نماید.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه