اخبار داغ

فرماندار گرمسار:

تجمیع و ساماندهی مراکز خیریه گرمسار در اولویت قرار می گیرد

تجمیع و ساماندهی مراکز خیریه گرمسار در اولویت قرار می گیرد
فرماندار گرمسار گفت: با ساماندهی صندوق و مراکز خیریه در سطح شهر گرمسار می توانیم در بخش حمایت از نیازمندان قدم های موثر تری را برداریم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز جلسه انجمن حمایت از زندانیان گرمسار با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین , .,

داریوش طاهری؛ فرماندار گرمسار به موازی کاری در بخش حمایت از خیرین در بخش های مختلف در قالب ها و اسامی مختلف در حوزه مراکز خیریه مردمی  در شهرستان اشاره کردو گفت: دولت می خواهد با نگاه ساماندهی در این بخش به خدمات در این حوزه سرعت دهد تا تمام نیازمندان جامعه در یک قالب مشخص از وجود مراکز خیریه و صندوق های خاص خیرین استفاده نمایند .

, .,

فرماندار گرمسار در ادامه اظهارداشت: حمایت مالی و خدماتی از خانواده زندانیان موجبات آرامش و امنیت جامعه را فراهم می سازد.

, .,

طاهری گفت:بسته های حمایتی مالی و سبد خانوار به مناسبت های مختلف به خانواده زندانیان علاوه بر اجر اخروی، می تواند کمک بسزائی در رفع مشکلات معیشتی ایشان را فراهم سازد.

,

در این نشست رئیس انجمن حمایت از زندانیان گزارشی از عملکرد و برنامه های آتی این انجمن ارائه کرد و در ادامه درخواستها و موانع احتمالی را مورد بررسی قراردادند و تصمیماتی نیز اتخاذ شد

,

 

,

انتهای پیام/.

, انتهای پیام/.]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه