اخبار داغ

فرماندار شهرستان دامغان:

ساز و کار انتخابات در کشور بسیار دقیق و منطقی است

ساز و کار انتخابات در کشور بسیار دقیق و منطقی است
فرماندار شهرستان دامغان با بیان اینکه در کشور ما ساز و کار انتخابات بسیار دقیق و منطقی است، گفت: با هدایت های مقام معظم رهبری و سلامت نفس مجریان انتخابات و حضور مردم در هیئت های اجرایی، پروسه برگزاری انتخابات در کشور سالم و بدون نقص پیش می رود و مجریان انتخابات هیچگونه دخالتی در سرنوشت انتخابات ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک دامغان؛ علی اصغر مجد در دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به میزبانی فرمانداری دامغان ضمن تبریک حماسه پرشکوه روز ۲۲بهمن و تقدیر و تشکر از حضور مردم در صفوف دشمن شکن این راهپیمایی عظیم گفت: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و اعضای ستاد انتخابات شهرستان موظف هستند همه ماموریت ها و وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک دامغان,

فرماندار شهرستان دامغان تاکید کرد: صیانت از آراء مردم و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص برگزاری یک انتخابات باشکوه از اهداف شاخص ستاد انتخابات شهرستان است.

,

عالی ترین مقام دولت در شهرستان با بیان اینکه در کشور ما ساز و کار انتخابات بسیار دقیق و منطقی می باشد اظهار داشت : با هدایت های مقام معظم رهبری و سلامت نفس مجریان انتخابات و حضور مردم درهیئت های اجرایی ، پروسه برگزاری انتخابات در کشور سالم و بدون نقص پیش می رود و مجریان انتخابات هیچگونه دخالتی در سرنوشت انتخابات ندارند.

,

وی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات مسئولیتی خطیر و مهم است بر جدیت در انجام امور محوله مسئولین کمیته ها تأکید نمود.

,

مجد خواستار برگزاری منظم جلسات ستاد انتخابات شهرستان شد تا مسائل و مشکلات در این زمینه بطور دقیق رصد و مورد رسیدگی قرار گیرد.

,

فرماندار شهرستان دامغان در خاتمه با صدور احکامی جداگانه، اعضای ستاد انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان را منصوب کرد.

,

علی اصغر مجد ، آقایان حسین حاجی بگلو را به عنوان رئیس ستاد انتخابات ، سیدحسن طباطبائیان به عنوان رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ، سید حسین ترابی به عنوان رئیس کمیته اجرایی، سید حسن شاهچراغی به عنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ، حمید حقیری به عنوان رئیس کمیته حراست و استعلامات و خانم ها طیبه قربانی محمد آبادی را به عنوان رئیس کمیته امنیت ، آمنه غلامی مایانی به عنوان رئیس کمیته فناوری و اطلاعات منصوب کرد.

,

به گزارش تیتریک ، انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۹اردیبهشت سال ۹۶و همزمان با سراسر کشور برگزار خواهدشد.

,

, ,

, ,

 

,


انتهای پیام /

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه